Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

nintendo ds

Discussie gestart

Janny

Vandaag had ik een discussie met een collega dat de dstt card voor de nintendo ds niet zou mogen in Amerika?
Volgens haar is het illegaal?
Wie weet hier antwoord op en heeft ervaringin het meenemen naar Amerika. Ik zit al te stressen, zie me al met handboeien afgevoerd worden richting gevangenis :'(.

Alvast bedankt voor het antwoord. :afro:
Janny
#1 - 29-06-2008, 19:08 uur

MiamiHeat

Wat is in Hemelsnaam een DSTT card???? Ben ook een Xbox speler......
#2 - 29-06-2008, 20:14 uur

Janny

DSTT card is (Overgenomen van DSTT site)
 Plug 'n Play, simpel in gebruik, spellen kopiëren en plakken naar de geheugenkaart en spelen maar!
Geen patches of conversie van bestanden nodig.
Ondersteund MicroSD kaartjes theoretisch tot 4TB (4096GB).
Ondersteund ook de snelste MicroSD kaartjes.
De inhoud van de verpakking bevat behalve de DSTT kaart een USB 2.0 SDHC/TF lezer (om het kaartje te voorzien van data via de computer) en een DSTT beschermdoosje.

Janny
#3 - 29-06-2008, 21:42 uur

MiamiHeat

gewoon meenemen in de bagage.....hier zullen ze echt niet moeilijk over doen bij Immigrations......
#4 - 29-06-2008, 22:17 uur

globetrotter

Je wilt dus illegaal spellen downloaden, op de DSTT zetten, en vervolgens meenemen op vakantie naar Amerika?  :-\

Volgens mij is het veiliger om originele spellen te kopen, en deze vervolgens mee te nemen.
#5 - 30-06-2008, 08:47 uur

Wop

Afgelopen mei hadden wij 2 ds-sen met een gelijk soort kaartje mee. Non nada geen enkel probleem mee gehad. (Uiteraard alleen met eigen kopieen op het kaartje  >:D )
#6 - 30-06-2008, 09:04 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15