Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

One World Trade Center New York

Discussie gestart

usa4all

Twaalf jaar moesten de Amerikanen er op wachten. One World Trade Center heeft de top bereikt. De in de volksmond geheten Freedom Tower is sinds 3 november 2014 de hoogste (541 meter) wolkenkrabber van het westelijk halfrond. De hoogste wolkenkrabber in Amerika staat sinds 9/11 weer op naam van New York City. De Amerikanen zien de toren symbool voor een frisse start, groei, vrijheid en vernieuwing.


Meer lezen: http://www.verenigdestaten.info/one-world-trade-center/
#1 - 11-11-2014, 17:22 uur
USA4ALL brengt Amerika dichterbij Nederland!

Word lid van USA4ALL op Facebook!

Skydriver

Die gaan we volgend jaar natuurlijk bekijken, en duur of niet, we móeten er natuurlijk in! :D
#2 - 11-11-2014, 18:15 uur
The USA....What else?

Bakvet

Vanaf de straatkant heb ik hem al gezien. Het lijkt me een mooie baan om daar glazenwasser te kunnen zijn.
#3 - 12-11-2014, 22:03 uur

Pieter79

Vanaf de straatkant heb ik hem al gezien. Het lijkt me een mooie baan om daar glazenwasser te kunnen zijn.

Grappig dat je dat zegt... Vandaag was dit in het nieuws: http://www.huffingtonpost.com/2014/11/12/window-washer-1-world-trade-center_n_6146712.html
(1 zijde van glazenwasser bakje viel omlaag)

Gr. Pieter
#4 - 13-11-2014, 02:23 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Skydriver

Tja, dan is het niet zo'n mooie baan meer, maar gelukkig is het goed afgelopen!
Maar mensen, wát een prachtig gebouw is het geworden!!!
#5 - 13-11-2014, 09:34 uur
The USA....What else?

Bakvet

Voor New York zal verder een voordeel van zo'n nieuw hoogbouwpand zijn: weinig tot geen last van ratten. Die beesten leven onder de grond en in oude gebouwen, mag je aannemen.

Edit: kopbal!
http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/3796195/2014/11/22/Nieuw-kantoor-van-Vogue-wemelt-van-de-ratten.dhtml
#6 - 22-11-2014, 22:23 uur
« Laatst bewerkt op: 24-11-2014, 20:36 uur door Bakvet »

Jazzy

Wauw, lijkt me heel indrukwekkend om die toren in het echt te zien!
#7 - 17-12-2014, 10:31 uur

Ryndanangnysen

Citaat
De Amerikanen zien de toren symbool voor een frisse start, groei, vrijheid en vernieuwing.

Dat kun je toch niet menen????

Het staat symbool voor onderdrukking, vrijheidsbeperking en slavernij!


Zijn er nu nog echt mensen die denken dat  11 september 2001 geen inside job was?????
#8 - 25-02-2015, 16:44 uur

bgroeneveld

Ja, er zijn een heleboel mensen die zeker weten dat het geen samenzwering was. Mensen die de vliegtuigen de gebouwen hebben zien binnenvliegen, mensen die officiele rapporten hebben gelezen van ECHTE deskundigen. En mensen die zeker weten dat zelfs/vooral in de VS een dergelijke samenzwering gewoon niet vol te houden zou zijn geweest.

Overigens: ik heb niet de illusie dat jij ooit te overtuigen zult zijn van het ontbreken van een samenzwering, maar ik wilde het gewoon even melden dat het feit dat jij en je soortgenoten denken dat de hele wereld van samenzweringen aan elkaar hangt, niet altijd juist is.
#9 - 25-02-2015, 23:24 uur

Skydriver

Ik ben het helemaal  met Dhr. Groeneveld eens in deze!
#10 - 26-02-2015, 06:26 uur
The USA....What else?

Ryndanangnysen

Ja, er zijn een heleboel mensen die zeker weten dat het geen samenzwering was. Mensen die de vliegtuigen de gebouwen hebben zien binnenvliegen, mensen die officiele rapporten hebben gelezen van ECHTE deskundigen. En mensen die zeker weten dat zelfs/vooral in de VS een dergelijke samenzwering gewoon niet vol te houden zou zijn geweest.

Overigens: ik heb niet de illusie dat jij ooit te overtuigen zult zijn van het ontbreken van een samenzwering, maar ik wilde het gewoon even melden dat het feit dat jij en je soortgenoten denken dat de hele wereld van samenzweringen aan elkaar hangt, niet altijd juist is.


Je hebt het dus helemaal nooit onderzocht eigenlijk? Begrijp ik dat goed?

Ik geloofde het eerst ook niet, maar toen ben ik gaan spitten en viel ik in de ene verbazing van de andere.

Verder maak je in je stukje hierboven nogal wat logische fouten.

Zo is het aantal mensen wat ergens in geloofd geen indicatie van enige waarheid.



Ik heb ook niet het idee je te kunnen overtuigen, dat kan je alleen zelf en ja er is een enorm gigantische samenzwering bezig en ja dat hebben ze heel lang stil kunnen houden.


Aan jou of je het durft te onderzoeken f niet, want van je huidige wereldbeeld blijft niks over!
#11 - 26-02-2015, 07:20 uur

Pieter79

Je hebt het dus helemaal nooit onderzocht eigenlijk? Begrijp ik dat goed?

Ik geloofde het eerst ook niet, maar toen ben ik gaan spitten en viel ik in de ene verbazing van de andere.

Verder maak je in je stukje hierboven nogal wat logische fouten.

Zo is het aantal mensen wat ergens in geloofd geen indicatie van enige waarheid.



Ik heb ook niet het idee je te kunnen overtuigen, dat kan je alleen zelf en ja er is een enorm gigantische samenzwering bezig en ja dat hebben ze heel lang stil kunnen houden.


Aan jou of je het durft te onderzoeken f niet, want van je huidige wereldbeeld blijft niks over!

Mag ik vragen hoe oud je bent, en welke opleiding je volgt of afgerond hebt?
#12 - 26-02-2015, 12:41 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Cees A

Ik denk dat z'n aluminium hoedje een beetje klemt.  ;D   Bron:  http://nl.wikipedia.org/wiki/Aluminium_hoedje
#13 - 26-02-2015, 13:04 uur

Ryndanangnysen

Je hebt het dus helemaal nooit onderzocht eigenlijk? Begrijp ik dat goed?

Ik geloofde het eerst ook niet, maar toen ben ik gaan spitten en viel ik in de ene verbazing van de andere.

Verder maak je in je stukje hierboven nogal wat logische fouten.

Zo is het aantal mensen wat ergens in geloofd geen indicatie van enige waarheid.



Ik heb ook niet het idee je te kunnen overtuigen, dat kan je alleen zelf en ja er is een enorm gigantische samenzwering bezig en ja dat hebben ze heel lang stil kunnen houden.


Aan jou of je het durft te onderzoeken f niet, want van je huidige wereldbeeld blijft niks over!

Mag ik vragen hoe oud je bent, en welke opleiding je volgt of afgerond hebt?


Is dat omdat je behoefte hebt aan een Ad Hominem?
Leg me eens heel duidelijk uit waarom je dat wil weten en daarna wil ik van jou weten hoe oud jij bent en welke opleiding je afgerond hebt!





#14 - 26-02-2015, 13:12 uur
« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 13:15 uur door Ryndanangnysen »

Ryndanangnysen

Ik denk dat z'n aluminium hoedje een beetje klemt.  ;D   Bron:  http://nl.wikipedia.org/wiki/Aluminium_hoedje

Kan jij me uitleggen waarom je dat zegt?
#15 - 26-02-2015, 13:13 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15