Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

One World Trade Center New York

Discussie gestart

Skydriver

Het is soms irritant, maar er zijn meer mensen die in het complotsprookje van 9/11 geloven, net als er mensen zijn die er heilig van overtuigd zijn dat er kaboutertjes bestaan, en ook met massa's (youtube) filmpjes en verklaringen op de proppen komen.
Een aantal jaren geleden hebben wij in Washington DC met een stel gesproken die het vliegtuig dat in het Pentagon vloog met eigen ogen aanschouwd hebben, maar dat zullen ze zich dan natuurlijk wel verbeeld hebben, of zaten natuurlijk ook in het "complot". ^-^

On topic dan; ik meen dat de entreeprijs van het WTC-one ergens rond de $24 lag, maar dat kan inmiddels ook meer zijn. Hoe dan ook, wij beginnen deze zomer onze reis in NYC, en móeten het WTC uiteraard bezoeken, net als het museum! 
#61 - 01-03-2015, 12:09 uur
The USA....What else?

usa4all

Vanaf heden alleen nog maar On - Topic in dit onderwerp AuB
#62 - 01-03-2015, 12:11 uur
USA4ALL brengt Amerika dichterbij Nederland!

Word lid van USA4ALL op Facebook!

Skydriver


B-man



On topic dan; ik meen dat de entreeprijs van het WTC-one ergens rond de $24 lag, maar dat kan inmiddels ook meer zijn. Hoe dan ook, wij beginnen deze zomer onze reis in NYC, en móeten het WTC uiteraard bezoeken, net als het museum!

World Trade Center has revealed ticket pricing for its One World Observatory deck that will take over the building's 100, 101, and 102 floors when it opens to the public in 2015. Adult admission to the deck, which will obviously become the highest in the city because it is on the top floors of the city's tallest building, will cost $32.
#64 - 01-03-2015, 16:31 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Wop



On topic dan; ik meen dat de entreeprijs van het WTC-one ergens rond de $24 lag, maar dat kan inmiddels ook meer zijn. Hoe dan ook, wij beginnen deze zomer onze reis in NYC, en móeten het WTC uiteraard bezoeken, net als het museum!

World Trade Center has revealed ticket pricing for its One World Observatory deck that will take over the building's 100, 101, and 102 floors when it opens to the public in 2015. Adult admission to the deck, which will obviously become the highest in the city because it is on the top floors of the city's tallest building, will cost $32.

Dat is nogal pittig aan de prijs. Zeker als je met je Gem. gezin (4 pers) een bezoekje wilt gaan brengen...
#65 - 01-03-2015, 16:43 uur

B-man



On topic dan; ik meen dat de entreeprijs van het WTC-one ergens rond de $24 lag, maar dat kan inmiddels ook meer zijn. Hoe dan ook, wij beginnen deze zomer onze reis in NYC, en móeten het WTC uiteraard bezoeken, net als het museum!

World Trade Center has revealed ticket pricing for its One World Observatory deck that will take over the building's 100, 101, and 102 floors when it opens to the public in 2015. Adult admission to the deck, which will obviously become the highest in the city because it is on the top floors of the city's tallest building, will cost $32.

Dat is nogal pittig aan de prijs. Zeker als je met je Gem. gezin (4 pers) een bezoekje wilt gaan brengen...

Vind het ook erg prijzig!
#66 - 01-03-2015, 18:47 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Skydriver

Ja, dat ben ik met jullie eens. Nou zijn wij met ons beiden, maar ja, als je met een gezin bent..
Hoe dan ook, we willen het toch niet missen.
#67 - 01-03-2015, 19:45 uur
The USA....What else?

B-man

Ja, dat ben ik met jullie eens. Nou zijn wij met ons beiden, maar ja, als je met een gezin bent..
Hoe dan ook, we willen het toch niet missen.

Er zullen tegen die tijd vast ook wel packages of kortingen beschikbaar komen. Ik wil er best 32 dollar voor neertellen maar ik begrijp dat 128 dollar voor een gezin pittig is. Daar kan je een hoop andere dingen van doen
#68 - 01-03-2015, 21:33 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Voor "At The Top, Burj Khalifa" in Dubai betaalden wij afgelopen maand AED 200  per persoon (€ 40)
Maar we hebben genoten van een ondergaande zon en een veranderende stad (dag - nacht)
#69 - 08-03-2015, 09:09 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

Da's met de huidige koers al €50,- per persoon  >:( Wij zijn er over een maand en ik twijfel nog of ik daar 2x zoveel voor over heb als voor een kaartje voor de ochtend of de avond
#70 - 08-03-2015, 09:34 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Hans B

@Jez
geloof het of niet, maar wij zijn 3 uur op de top geweest.
Eerst de stad een uur gezien in het daglicht.
Daarna langzaam naar de zonsondergang.
Vervolgens nog een hele tijd genoten van de veranderende (lichtjes aan) stad.

Reserveer wel voor de ˝5 - 5 uur lift tijd, want die zit zó vol.

Het is een heleboel geld, maar dat ben je straks weer vergeten  ;)
Vier Biertjes minder  ^-^ of een pakje shag.

#71 - 09-03-2015, 18:58 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

MiamiHeat

Ik zal nooit vergeten dat ik in '96 op WTC heb gestaan...op het buitendek! Wat niet vaak voor scheen te komen werd mij destijds verteld. Tis en blijft een prachtige ervaring! in sommige gevallen letterlijk en figuurlijk het hoogtepunt van je vakantie!

Neemt niet weg dat 50 euro wel een hoop geld is in verhouding met bv Hancock Building in Chicago of de CN Tower in Toronto...
#72 - 09-03-2015, 20:11 uur

Jez

Het is een heleboel geld, maar dat ben je straks weer vergeten  ;)
Vier Biertjes minder  ^-^ of een pakje shag.

Hmm, wij drinken niet en zijn gestopt met roken.......  ;)
#73 - 09-03-2015, 20:50 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop

Goed Nieuws!! Het observatie Deck van het One World Obeservatie deck gaat 29 mei open voor het publiek! U kunt alvast online kaarten bestellen!

http://www.verenigdestaten.info/one-world-trade-center/
#74 - 08-04-2015, 19:08 uur

Skydriver

Mooi! En wij zijn er 5 Juli!  :afro:
#75 - 09-04-2015, 08:57 uur
The USA....What else?

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15