Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Op zoek naar een nummer

Discussie gestart

Huls

Afgelopen maand heb ik een rondreis gemaakt door het westen van Amerika. Tijdens de diverse ritten heb ik een aantal keer een country zender op de radio aangehad.

Nu was ik op zoek naar een nummer, en hopelijk kan een "Amerikaan" op dit forum me verder helpen.
Ik ben op zoek naar de zanger en de naam van het nummer. Het refrein van het nummer was "thank god for the working man", zoiets.

Weet iemand welk nummer en van wie dit nummer is?!
Alvast bedankt!
#1 - 31-08-2010, 21:03 uur

hollandranch

Het refrein van het nummer was "thank god for the working man", zoiets.

Lijkt me meer een zangeres die dit zingt  ;D
#2 - 31-08-2010, 21:49 uur

bgroeneveld

Tik "Thank god for the working man' in Yahoo (of Google) en er staan video's van het lot op nummer drie of zo (met stip!). Als het het niet is, zijn zoekmachines in het internet een uitvinding (wij moesten dat nog doen met kaartjes in kaartenbakken).
#3 - 31-08-2010, 22:50 uur

Huls

Dat zoeken op Google en Youtube had ik al geprobeerd, maar ik kan het nergens vinden.
Als je bij google iets intypt, dan vult de zoekmachine hetgeen wat je wil zoeken het automatisch aan. Telkens komt ie aan met "Thank god for the working man" van Alan Jackson, maar daar is helemaal niets van te vinden...  :-\

En nu was mijn laatste hoop eigenlijk dit forum!
#4 - 31-08-2010, 23:21 uur

martinm

Deze misschien:

Travis Tritt & Friends - Lord Have Mercy On The Working Man

Het is een country liedje, heb er een mp3 van gevonden.
#5 - 01-09-2010, 01:53 uur

Huls

Dat is hem helaas ook niet   embarressed

En ik dacht nog wel dat het niet moeilijk was om dat nummer te vinden, aangezien ik hem een paar keer op de radio voorbij heb horen komen.
Weet iemand toevallig welk countrystation in Yosemite te horen is? Misschien dat ik dan wat verder kan.
#6 - 01-09-2010, 15:33 uur

MissFluffy

Zou het kunnen dat het refrein het volgende is ....God bless the working men ?
Hier kan je het beluisteren

#7 - 01-09-2010, 17:44 uur

Huls

JA!! Dat is hem!!! >:D
Bedankt voor het posten. Een heel andere naam dan ik had verwacht, en de tekst iets anders dan ik me nu herinner.

Bedankt!
#8 - 01-09-2010, 19:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15