Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Opknappen... en ik zie er al tegenop :)

Discussie gestart

pzuidema

Het is eindelijk zover. Na anderhalf jaar (even naar boven afronden, maar 14 maanden klinkt nog niet zo indrukwekkend) gaan we eindelijk op zoek naar een huis om te kopen. Na veel gerompslomp met kredietverleden, veel te hoge huur etc. etc. hebben we de knoop doorgehakt... huis kopen.  En we zijn, mijn vrouw en ik. Ons dochtertje van twee hebben we haar stemrecht ontnomen. Trouwens, overal waar die Elmo ziet voelt ze zich al thuis.

We zoeken een semi-fix-er-upper in New Jersey. Dus niet het renoveren, maar het echt opknappen. Dus dat het huis wel bewoonbaar is, maar nog geen paleis. Daarmee hebben we in dit huishouden twee kampen; mijn vrouw die het volop spannend vind en de mooiste plannen heeft, en ik, die het ook spannend vind, maar denk daan winst halen uit een huis, en maanden lang slapeloze nachten. Hypotheken die anders werken dan ik denk etc. etc. Normaal zijn de rollen juist omgedraaid, maar nu dus niet.

Dus... mijn vraag... HELP! We willen dit echt wel op zo'n manier gaan doen, maar hebben jullie informatie, tips, geruststellende of juist bezorgende woorden, ervaringen etc. etc. etc. ?

Alvast bedankt!!!!
#1 - 28-01-2007, 04:50 uur
Ik quote graag mezelf als ik zeg; ik quote graag mezelf.

ned in MO

Hoi,

Het is wel uit missouri maar veel zal het niet verschillen met NJ denk ik.
Ik heb zelf een kleine real estate brokerage en mijn expertise is oa investment properties (lees fixer uppers)
Ook heb ik zelf een aantal properties die ik opgeknapt heb.

Als je zelf zoiets gaat doen moet je jezelf eerst een aantal vragen stellen.
Hoe handig ben ik
Hoe lang mag het gaan duren?
Wat is mijn budget?
Wat voor lening moet ik/kan ik nemen
Met welk doel doe ik dit? Equity opbouw of gewoon omdat je het leuk vindt?
Hoe vind ik een goed huis.
Wat voor fixer upper wil ik
Wat voor real estate agent pik ik uit?
Doe een appraisal en als je dat doet vertel de appraiser wat je allemaal gaat doen voor een future value appraisal.
Tip voor een lening
Maak een portfolio met income, debts, assets en een copy van je credit rapport. Ga hier mee shoppen
Ga voor een temporary, interest only loan eventueel met rehab money. Deze zijn normaal goed voor 6 maanden.
Na 6 maanden herfinancieren. Met een beetje mazzel kan je dan 20% Equity opgebouwd hebben, met als gevolg het beste loan type verkrijgbaar.

Voor foreclosures kijk ook eens op www.firstpreston.com. Dit zijn de hud foreclosures.
Mocht je gerichte vragen hebben PB dan maar even. Dan stuur ik mijn tel# wel.

Mark
#2 - 30-01-2007, 05:30 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15