Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

rare naam?

Discussie gestart

Claudia

Gisteren zijn mijn vriend en ik in ondertrouw gegaan. Ik moest aangeven welke naam ik na ons huwelijk wil gaan dragen. Ik had ervoor gekozen om Joe's naam te dragen. Ik heet Claudia en zijn achternaam is Pagano, en dat vond ik wel leuk klinken. Nu heet Joe's opa officieel Joseph Anthony pagano, en ook zijn vader heet Joseph Anthony Pagano, en Joe's officiele naam is: je raad het al: Joseph Anthony pagano. Nu staat er dus in zijn paspoort Joseph Anthony Pagano III. Blijkbaar is dit in Amerika heel normaal, maar hier in nederland zijn we bij allerlei instanties al bij vreemde blikken aangelopen omdat wij dat zo eigenlijk niet doen, heb je de zelfde naam als je vader wordt je al gauw Junior genoemd maar dat staat niet in je paspoort. Dus toen ik aan moest kruisen welke naam ik wou stond er dus ook: Pagano III. Ik zei: ik wil pagano heten, maar dan krijg ik toch geen III achter mijn naam? Jawel, zei de man van de gemeente, want zo staat het in zijn paspoort en dat is dus zijn officiele naam. Dus vanaf Juni ga ik dus door het leven als Claudia Pagano de derde! Terwijl er geen eerste en geen tweede zijn! Vreemd he? Volgens mij gaat het ook nog allerlei problemen geven later, want als wij kinderen krijgen worden zij ook de derde, en moeten wij de rest van ons leven uit blijven leggen waarom wij III achter onze naam hebben staan. Zucht, maffe amerikanen met hun maffe namen  ;)
#1 - 11-11-2005, 23:54 uur

Verelle

Zucht, maffe amerikanen met hun maffe namen  ;)

 ;D
Als je nou een Nederlander had uit gekozen om mee te trouwen had je "dit probleem" niet gehad.
#2 - 14-11-2005, 09:59 uur
In april terug naar Amerika

Dusza

Hahahan, Claudia, dat klinkt wel heel erg 'chique' hé!   ;D
Ik zou zo denken dat je met een erfgenaam uit een hele rijke familie getrouwd bent!
Claudia Pagano klint inderdaad ook heel mooi.

#3 - 16-11-2005, 20:25 uur

Claudia

Haha ja dank je. Denk dat ik dat idd maar ga zeggen dan, dat ik van koninklijke afkomst ben ofzo hihi
#4 - 17-11-2005, 11:29 uur

Heivalido

Ik heb anders een Nederlandse naam die hier toch ook als erg "maf" wordt aangezien.
Van de Lisdonk......uhm, how do I say that, vandalistdonkey, vanthesomething.....
Dus wat wij Hollanders vreemd vinden aan een gebruikelijke Amerikaanse naam, vinden de Amerikanen weer vreemd aan een redelijk gebruikelijke (zuid) Nederlandse naam  :-\
#5 - 30-11-2005, 22:25 uur
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15