Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Verhogingen ivm benzine prijzen?

Discussie gestart

Nono

Hoi,

Ik vroeg mij vanmiddag zo wat af!
Nu de brandstof prijzen de laatste tijd weer de pan uit rijzen,zal er dan ook nog een extra toeslag mogelijk zijn voor als je al een reis geboekt hebt???
Wij gaan 14 april naar Amerika en ik voel maar zo aan komen dat wij nog een extra heffing oid krijgen!

Weet iemand hier iets van? Of is dit totaal niet relevant?

Ik hoor graag van jullie

#1 - 04-03-2011, 17:09 uur

MissFluffy

Als je je tickets volledig betaald hebt ,zal je die extra brandstofkosten ook niet aangerekend krijgen  .

Gr,
#2 - 04-03-2011, 17:14 uur

BibiS

Wij kregen inderdaad ook een telefoontje van het bureau of we ze nu al wilden betalen want dan kregen we zeker te weten geen extra Tax. Eerst dacht ik die willen gewoon het geld graag hebben maar eigenlijk is dat een beetje cru gedacht want ze doen het natuurlijk als service. Wij hebben ze ook al netjes thuisgestuurd gekregen... Zou dus zeker even bellen met het desbetreffende bedrijf dan weet je het zeker.
#3 - 05-03-2011, 14:22 uur

Nono

Ik begrijp je niet helemaal BibiS.

Moet ik de reisorganisatie bellen??
Waarom zou ik??? als ik bij moet betalen dan komen ze maar naar mij toe!!
#4 - 05-03-2011, 15:10 uur

ned in MO

Je belt juist om te kijken of je bijbetalen kunt voorkomen door bijv direct je tickets te betalen :afro:
#5 - 05-03-2011, 17:52 uur
« Laatst bewerkt op: 06-03-2011, 21:04 uur door ned in MO »
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

BibiS

Inderdaad... dat bedoelde ik. Wij werden zelf door hen benaderd, maar je kunt ook zelf even bellen... Voor de zekerheid, wie weet scheelt t je een hoop geld. Heb bij ons nog eens in de voorwaarden gekeken en daar staat ook in dat de prijs van de tickets nog kan veranderen... In principe heb je dan met je koop dit risico aanvaard. Maar omdat niemand natuurlijk extra wil betalen wilde ik je er even op attenderen.
#6 - 05-03-2011, 19:07 uur

Nono

ok nou begrijp ik je/jullie!
Ik heb de reis al helemaal betaald en heb niets gehoord,zal waarschijnlijk wel loslopen!
#7 - 06-03-2011, 21:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15