Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

rijden door de VS het liefst met navigatie(tom tom nu te koop)

Discussie gestart

ientuin

Ik ben afgelopen zomer door Florida gereisd. Ik ben de eerste de beste dag een warenhuis ingelopen om een tomtom aan te schaffen en wat heb ik daar veel plezier van gehad! Het rijgedrag van de Amerikanen in Zuid Florida is erg temperamentvol. Ze slingeren van de ene lane naar de andere en halen rechts in.
Heerlijk dat ik alleen op het verkeer hoefde te letten en me niet ook nog eens druk moest maken waar ik nu precies naar toe moest.
Ik zou zeggen een aanrader!
Ik heb mijn tom tom  one hier thuis liggen en wil deze voor een zacht prijsje(75€) welkom welkom van de hand doen. Ik kan er geen andere kaart inzetten.
Mocht je interese heben laat het dan even weten. met vriendelijke groet Ien
#1 - 21-10-2010, 09:31 uur

koosv

Je kan er wel degelijk een andere kaart inzetten, bv de kaart van de benelux. Mocht er geen plaats op de geheugenkaart over zijn, dan kan je de huidige kaart bewaren (backuppen) op je computer of een cd. Die backup kan je met het eigen systeem doen via het TomTom home programma, of gewoon via de verkenner. De opgeslagen kaart kan je dan op de tomtom wissen. Voor de zekerheid eerst controleren, en een echte backup behoort eigenlijk dubbel te zijn, dus op twee liefst van elkaar gescheiden plaatsen.
#2 - 10-11-2010, 15:41 uur

ned in MO

Amerikanen halen rechts in omdat dat gewoon mag hier

Overigens koop je al een nieuw navigatie systeem in de USA voor minder dan $100 hoor
#3 - 10-11-2010, 19:02 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

monique2331

ik heb ook van mijn tom tom erg veel plezier gehad in de usa.

monique
#4 - 24-12-2010, 19:37 uur

Ansche

Hallo,

Is deze nog te koop?

Groetjes
#5 - 04-03-2011, 20:06 uur

Old Faithful

Topicstarter heeft zich op het forum geregistreerd, het bericht geplaatst en is sindsdien hier niet meer geweest. Ik verwacht niet dat je nog een reactie krijgt.
#6 - 05-03-2011, 01:00 uur
Groet,

Old Faithful

BibiS

Ansche,

Je kunt voor $ 70 bij de Walmart ook een Tomtom aanschaffen met USA en Canada er op... Misschien iets voor jou?
#7 - 05-03-2011, 14:20 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15