Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

TIP! Alleen vandaag geldig TSA Slotjes aanbieding..

Discussie gestart

Wop

TSA SLOTEN

Met TSA sloten kun je jouw koffers of tassen op slot doen zonder dat je bang hoeft te zijn dat de sloten bij de douane worden opengeknipt.

TSA

TSA is een afkorting van Transport Security Administration. Het is een veiligheidsinstantie van het Amerikaanse ministerie van Homeland Security dat opgericht is na 9/11. Deze instantie oefent gezag uit over de veiligheid van reizigers in de Verenigde Staten. Wanneer je naar Amerika vliegt kan het zijn dat jouw koffer ter controle door medewerkers van TSA wordt geopend. Het is ook bekend dat, wanneer een medewerker van de TSA een koffer of tas niet kan openen, het slot wordt geforceerd en dat je vervolgens jouw koffer of tas terugvindt op de bagageband met een kapot slot.

2 stuks voor 9,95

https://www.clicktobuy.nl/

#1 - 23-07-2016, 12:29 uur
« Laatst bewerkt op: 23-07-2016, 14:41 uur door Wop »

Chris RTA

Mijn ervaring met die tsa sloten is dat als ze er in kunnen ze het dus ook doen. Ik hoor veel mensen die tsa sloten hebben dat ze die briefjes in hun koffer vinden. In mijn 13 reizen naar usa, Maar 1 keer een briefje gehad, waarvan ik het vooraf wist aangezien ik etenswaar bij had. Verder heb ik liever een koffer met normale sloten die ik tijdens de vlucht open laat en de koffer verder afsluit met een kofferband met een cijferslot zonder tsa. Als ze er echt in willen kunnen ze de band doorknippen. Dit is nog nooit gebeurt, wellicht is dit te veel moeite voor ze. Ook bij tsa zitten af en toe verkeerde mensen die graag met jou spullen aan de haal gaan.
Zeker als je een koffer hebt met een rits, deze is 5 seconden open en ook weer in 5 seconden dicht zonder schade te maken en zonder het slot ook maar aan te raken.
Zie hier:
http://www.reistipsamerika.nl/vliegen
#2 - 23-07-2016, 18:21 uur

Cees A

Mijn ervaring met die tsa sloten is dat als ze er in kunnen ze het dus ook doen. Ik hoor veel mensen die tsa sloten hebben dat ze die briefjes in hun koffer vinden. 

Nou, dan hoor je nou eens van iemand wiens koffers in 25+ Amerikareizen nog nooit zijn opengemaakt.   :)
En wij hebben toch echt Samsonite koffers met originele vaste TSA sloten.
Veel gemakkelijker en aanlokkelijker kun je het voor de TSA jongens niet maken.  Toch ? 
#3 - 23-07-2016, 19:15 uur

Chris RTA

Tja, maar dan hebben we het over jouw koffers. Wie wil die nu open maken?  :P >:D ;D :D

Er zijn uiteraard altijd uitzonderingen.
#4 - 23-07-2016, 20:05 uur

Dirc


Wop

Ja , gezien..

Waardevolle spullen moet je sowieso niet zomaar achter laten ..   
#6 - 26-07-2016, 17:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15