Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

tolpoortje gemist

Discussie gestart

JHB

wij hebben vandaag, 17 april 2010, een tolpoortje gemist. Terug kon niet meer. Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt en welke actie kun je of moet je nemen.
Het was bij  de binnenkomst van de staat Illinois/Harvey.
#1 - 18-04-2010, 04:09 uur

ned in MO

Ik ook wel eens bij chicago. Nooit wat van weergehoord
#2 - 18-04-2010, 05:58 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Chris RTA

Hoi,

Wij in Miami. Ook nooit meer iets van vernomen.

Gewoon niks doen en afwachten of er iets gebeurt.

#3 - 18-04-2010, 12:42 uur

bgroeneveld

Ik kreeg een jaar (!) nadat ik in de avond een tolpoortje bij Chicago had gemist, een briefje met foto en een verzoek om $65 te betalen.

Kon gelukkig via American Express. Meteen gedaan, want je weet maar nooit hoe je dat later kunt opbreken. Verder nooit meer iets gehoord en zonder problemen mijn rijbewijs uit Minnesota vervangen door eentje van North Carolina.
#4 - 18-04-2010, 17:39 uur

Johan

Ik heb er meerdere gemist in Florida tijdens vakanties en in alle gevallen nooit meer iets van gehoord! Nu zal dat wel anders zijn maar toen ik hier nog als toerist rond struinde geen enkel probleem bij het missen van een tolpoortje.
#5 - 30-04-2010, 03:16 uur

Yessica

Hoe dat je dan, een tolpoortje missen? Ik kan me daar geen voorstelling bij maken...
#6 - 30-04-2010, 11:28 uur



Hans B

Hoe dat je dan, een tolpoortje missen? Ik kan me daar geen voorstelling bij maken...
Bij tolwegen heb je "poortjes" een hokje waar iemand zit om het geld te ontvangen.
Maar je kunt ook door een "electronisch poortje" rijden.
Voor Amerikanen die bijvoorbeeld hun dagelijkse woon-werkverkeer hebben, is dat handig.
Hoef je niet te stoppen en geld te pakken, maar wordt je kenteken op de foto gezet en wordt alles electronisch geregistreerd.
Als toerist neem je het poortje waar iemand zit en betaal je.

Ik heb het vermoeden dat men bedoeld met "poortje gemist", dat men per ongeluk door het electronische poortje is gereden.
#7 - 30-04-2010, 13:13 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Staceybeesie

Ik heb er vorig jaar 1 gemist bij Orlando.
Was echt heel raar aangegeven.
Kreeg binnen twee weken een brief van het auto verhuur bedrijf dat de boete $25.00 van mijn creditkaart was gehaald....
#8 - 30-04-2010, 13:54 uur
Groetjes Petra

bgroeneveld

In mijn situatie (Chicago) moest je als het ware van de weg af en dan bij een hokje betalen. Maar dat stond slecht aangegeven en het was dus geen serie poortjes recht over de weg, die je niet kon missen.

Maar erg efficient was het niet, het kostte ze een jaar om me een rekening te sturen. Wel compleet met foto, ik denk dat de ontwikkelvloeistof even op was (het zou me namelijk niets verbazen als ze dat nog op z'n ouderwets doen. Amerika! Modern en tegelijkertijd oeroud).
#9 - 30-04-2010, 14:05 uur

Staceybeesie

Zo was het in Orlando ook. Je moet van de weg af als je geen chip hebt om contant of met credit card wilt betalen
Heel raar en onoverzichtelijk vond ik.
Alleen hebben ze daar wel zeer snelle printers ;-)
#10 - 30-04-2010, 16:00 uur
Groetjes Petra

martinm

Ik heb ook eens bij Orlando zo'n tolpoortje gemist, je kon daar alleen met klein geld betalen maar hadden dit niet, er was ook geen enkele medewerker daar dus zijn gewoon doorgereden zonder te betalen, niks meer van gehoord (was in Dec 2008).
#11 - 30-04-2010, 16:18 uur

Wop

Ik heb er ook wel eens een gemist, meerdere eigenlijk  :-\

Eenmaal ging zelfs een sirene af toen ik (langzaam) doorreed. Nooit meer iets van gehoord.

Daar in tegen ken ik iemand die een naheffing van de verhuurmaatschappij heeft gehad... vanwege het niet betalen van tol  :-X
#12 - 30-04-2010, 19:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15