Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

TV Tips !!

Discussie gestart

XJ

Vanaf vandaag Family Guy op Comedy Central. Geweldige cartoon comedy :D
#46 - 17-09-2007, 21:21 uur

KKop

:'( Het nadeel als je in het Brusselse woont... noch CNBC, noch National Geographic!!! Zelfs indien je een digitaal pakket neemt via een of andere kabel-distributie heb je alleen maar toegang tot National Geo. En vermits het hier verboden is om schotelantennes te plaatsen op een terras van een Brussels appartement, is deze optie ook al niet toegankelijk!!! ALs er dus iemand een andere 'betaalbaar' idee heeft om hoe dan ook bijvoorbeeld 'The Tonight Show' te kunnen bekijken... all ideas are welcome  wink
Jullie zuiderbuur  8)

Downloaden van Internet natuurlijk, of (als je een kennis in de VS hebt): www.slingmedia.com.  Met dat kastje kun je (als je een snelle internet verbinding hebt) gewoon live naar amerikaanse TV kijken.  Ik heb zelf mijn digitale videorecorder erop aangesloten en kan dan waar ook ter wereld live of opgenomen programma's kijken, alsof ik thuis in Atlanta op de bank zit :-)
#47 - 18-09-2007, 02:51 uur

Jasmino

Downloaden van Internet natuurlijk, of (als je een kennis in de VS hebt): www.slingmedia.com.  Met dat kastje kun je (als je een snelle internet verbinding hebt) gewoon live naar amerikaanse TV kijken.  Ik heb zelf mijn digitale videorecorder erop aangesloten en kan dan waar ook ter wereld live of opgenomen programma's kijken, alsof ik thuis in Atlanta op de bank zit :-)

Hoe snel moet je internetverbinding dan zijn om te kunnen kijken? Ik vind het wel interessant, leuk cadeautje voor mijn man.
#48 - 18-09-2007, 06:22 uur
Groetjes, Jacqueline


Lees ook mijn weblog.
Op mijn log vind je in de sidebar ook een link naar onze reisverhalen en (vakantie)foto's.

KKop

Hoe snel moet je internetverbinding dan zijn om te kunnen kijken? Ik vind het wel interessant, leuk cadeautje voor mijn man.

Als je thuis (waar je slingbox staat) een UPload (niet download) snelheid hebt van 150kb/s of meer, dan zit je goed.  Dest te meer des te beter.  Ik heb hier in Atlanta Comcast, en die zijn standaard geloof ik tussen 300 en 400.  Dat werkt prima. Maar: des te hoger de upload snelheid, des te beter het beeld, want slingbox stelt zich in op de kabel/dsl snelheid die hij meet. 

Ik heb via Comcast een nog hogere upload (max. 768kb/s). Mijn neef in NL is een fan van country muziek, en kijkt vaak uren op zaterdag naar CMT via mijn slingbox.  Hij heeft zijn PC op zijn TV aangesloten en zweert dat hij bijna geen verschil ziet met NL kanalen :-)

PS: Binnenkort komt Sling uit met de 'slingcatcher'.  je hebt dan geen PC meer nodig om de signalen van de slingbox te ontvangen.  Het werkt dan bijvoorbeeld als volgt: slingbox aan de TV-kabel in mijn huis in Atlanta, vandaar gaat het signaal het internet op.  In NL komt het signaal weer van internet af, dan in de slingcatcher die aan de TV in NL is aangesloten.  Resultaat: amerikaanse kanalen op NL tv :-)

#49 - 18-09-2007, 19:45 uur
« Laatst bewerkt op: 18-09-2007, 19:51 uur door KKop »

Hans B

Nog even een tip voor de komende weken.

ZALM VOOR CORLEONE : IL BAMBINO

Niet zoals de titel doet vermoeden een babyprogramma, maar wel degelijk een reisprogramma.
Ik heb hem 2 of 3 jaar geleden ook al eens gezien.

Het flinterdunne verhaaltje is, dat Herman (belg) "getrouwd" met een italiaanse die in verwachting is, van zijn schoonvader een zalm moet vangen cq. meebrengen voor de geboorte van hun kind. Herman gaat op reis en kies daarbij een route van Alaska via Yukon, BC, WA en nog verder zuidelijk om uiteindelijk met een vis thuis te komen. Elke week reist hij daarbij door een andere staat cq. provincie en beleeft van allerlei avonturen.
 
Ik vond het wel erg aardig om de vele prachtige beelden te zien.
Het deed mij even terug te denken aan de fantastische tijden die wij daar hebben doorgebracht.

Het programma wordt uitgezonden door CANVAS (ofwel Belgie 2).

Hans
#50 - 26-10-2007, 20:35 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Natas

Iemand gisteravond nog Donald Trump gezien met zijn show? Volgens mij was het allemaal een grote act, maar het was leuk om te zien. En daar gaat het tenslotte om.  :afro:
#51 - 01-02-2008, 15:09 uur

Utah

SPEED CHANNEL via satteliet....vooor mij helemaal het einde!

AMA superbike....NASCAR series....WSORR....Mjammie!!!!! ::)
#52 - 17-03-2008, 20:32 uur
url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]

Bakvet

Vanaf maandag 7 april zendt "Het Gesprek"  The Late Show met Dave Letterman uit, aanvang 22.30u. De zender Het Gesprek is op veel plaatsen in Nederland via de kabel te ontvangen, waar precies kan je hier opzoeken: http://www.hetgesprek.nl/postcodecheck/
#53 - 05-04-2008, 22:10 uur

i see YOU

je moet is een keer in het weekend naar orange county choppers kijken op discovery channel ik weet niet precies hoe laat maar het is wel leuk zeker kijken (kijk anders ff in tv gids) ;)
#54 - 25-04-2008, 14:13 uur

i see YOU

ik weet het niet zeker maar volgens mij is malcolm in the middle ook een USA programma op comedy central volgens mij komt het om 20:25   



#55 - 25-04-2008, 14:51 uur

i see YOU

kan iemand me helpen met hoe laat south park voortaan komt ? :-\? ik weet het niet meer oh ja the simpsons komt ook bijna op comedy central
#56 - 25-04-2008, 14:53 uur

J-P

kan iemand me helpen met hoe laat south park voortaan komt ? :-\? ik weet het niet meer oh ja the simpsons komt ook bijna op comedy central

Teletekst checken!
#57 - 12-05-2008, 17:08 uur

MiamiHeat

kan iemand me helpen met hoe laat south park voortaan komt ? :-\? ik weet het niet meer oh ja the simpsons komt ook bijna op comedy central

Teletekst checken!

Iedere MA-ZA om 22.00 uur en op Zondag een dubbele aflevering om 22.25 uur.

#58 - 12-05-2008, 17:20 uur

sweatbox

Stephen Fry 2008 'Stephen Fry in America’ begins on BBC2 in October.

Ik zag de trailer op de BBC voorbij komen. Om in de gaten te houden.
#59 - 04-10-2008, 16:02 uur

Hans B

Stephen Fry 2008 'Stephen Fry in America’ begins on BBC2 in October.

Ik zag de trailer op de BBC voorbij komen. Om in de gaten te houden.

Hulp nodig !!
Wil het programma graag zien, heb in de gids gekeken, maar kan geen programma vinden.
#60 - 05-10-2008, 11:27 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15