Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vakantie

Discussie gestart

sjakiexl

Ik wil komende zomer voor 3 weken naar Amerika. dan wil ik eerst een paar dagen New York aandoen om vervolgens naar Orlando te gaan om de disneyparken te bezoeken. Maar na deze 2 stops heb ik nog iets nodig een echt te relaxen, ik zat te dachten aan een cruise of een strandvakantie.
Wie heeft er een leuke suggestie voor mij.
Alvast bedankt
#1 - 19-10-2005, 19:47 uur

Jez

Hoi!

Wij gaan in februari 5 dagen cruisen vanaf Miami. Naar de Bahama's (New Providence en Coco Cay) en Key West. Meinthebox heeft dit al gedaan; hem is het heel goed bevallen!

We gaan met de Majesty of the Seas, van Royal Caribean, voor €370,- pp (alles inclusief). Na 21 februari kan ik je vertellen of het wat is!
#2 - 19-10-2005, 20:50 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

sweatbox

Strand kan het probleem toch niet zijn in Florida? De temperatuur en de luchtvochtigheid zijn dan waarschijnlijk van een dusdanig niveau dat relaxen de enige overgebleven optie is.
#3 - 20-10-2005, 23:03 uur

sjakiexl

Bedankt voor jullie informatie.
Zijn er ook mensen die vanaf Orlando voor een paar dagen naar de bahamas zijn geweest? of misschien naar een andere tropisch eiland.
Want wij blijven een kleine 2 weken in Orlando, maar willen dan daar vanuit graag een paar dagen naar een tropisch eiland toe.
#4 - 22-10-2005, 14:41 uur

Jez

Voor zover ik weet vertrekken de cruiseschepen vanaf Port Canaveral, Fort Lauderdale en Miami. Dus niet vanaf Orlando. Maar geen nood: zover is het niet van Orlando naar de andere plaatsen. Bovendien vertrekken veel schepen pas 's middags, dus kun je er misschien vanaf Orlando naartoe gaan?
#5 - 22-10-2005, 20:30 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15