Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

verzendkosten

Discussie gestart

HUub Duyn

Beste mensen, ik heb jullie weisheid nodig! Ik heb namelijk iets gekocht op de Ebay-site van Amerika. Het product is ongeveer 400 euro waard. Nu is mijn vraag, wat kost het nou om het product hiernaartoe te zenden.??
Het gaat om wielen, gewicht is 2 kilo ong., en 2e hands.

Alvast bedankt,
Huub Duyn ???
#1 - 20-11-2003, 14:09 uur

Johan

Volgens mij kun je dit het beste vragen aan de persoon waavan je dit product hebt overgenomen. Deze kan in de US informeren bij de US Post Service, UPS o.i.d.

Johan
#2 - 23-11-2003, 09:53 uur

heivalido

Deze kosten gaan je denk ik nog tegen vallen. de verzend kosten hoeven niet duur te zijn als het gewoon met de amerikaanse post wordt verstuurd, de USPS (United States Postal Services), dit duurt alleen iets langer. Ga je het versturen met bv UPS, of Fedex, dan worden de kosten aanzienelijk hoger maar heb je het wel veel sneller in huis. Je kunt op de websites van deze bedrijven makkelijk de kosten berekenen als je weet waar het vandaan komt en waar het naartoe moet. Houd rekening met formaat en gewicht van de zending. Nu komt het slechte nieuws. De Nederlandse douane rekent hoge invoerkosten voor alle zendingen vanuit buiten de EU. Een zending met een waarde van $400 kan al snel een extra 80 tot 100 euro invoer gaan kosten. Dit zou je kunnen navragen bij de Nederlandse Douane en Bleastingdiensten.

Succes.
#3 - 06-08-2004, 18:28 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15