Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vliegtuig ergernissen tijdens uw reis

Discussie gestart

Old Faithful

Als ik het goed begrijp kun je alleen met het vliegtuig als je ouder dan 12 en jonger dan 70 bent, geen handicap hebt, een uur of tien achtereen in een vliegtuigstoel kunt zitten en niet zwaarder dan 100 kilo bent. Een vlak voor vertrek opgelopen verkoudheid met bijbehorend hoesten en/of niezen betekent ook dat je de reis moet annuleren.  ;)
#16 - 04-04-2016, 00:49 uur
Groet,

Old Faithful

Yessica

Ik heb geen kinderen, bewust niet, en heb er ook niet zo veel mee. Vaak worden krijsende kinderen als eerste genoemd bij vliegtuigergernissen, maar in mijn ergernissen top 10 staan toch alleen maar volwassenen. Rochelende Russen, een man met tenenkaas die zijn sandalen uitdeed, mensen met een natte snurk, maar met stip op 1 staat toch wel de mevrouw die naast mij haar nagels ging knippen, zodat haar nagels in mijn opengeslagen boek terecht kwamen. Ronduit onbeschoft.
#17 - 04-04-2016, 02:25 uur



Bianca Stripes & Stars

Haha, verschrikkelijk!
Ik vind vliegen best eng en ik weet nog de eerste keer in het vliegtuig. Er liep een man door het gangpad met een kind op z'n schouders en hij begon op en neer te springen. Ik dacht: Stop alsjeblieft! :o
Stom he, maar dat hoort een beetje bij vliegangst. Ik heb verder gelukkig nog geen vervelende dingen meegemaakt.
#18 - 05-04-2016, 14:26 uur
Reis mee door Amerika! Blogs, Info, Tips & Roadtrip Tricks op www.stripesandstars.nl

Chris RTA

Heb me ooit wel eens zeer zitten ergeren aan een Amerikaanse familie Tokkie. 2 volwassenen en 2 kinderen. Ze stelde alleen maar lastige vragen aan de flight attendants en hielden hen constant bezig. Ze vonden zich zelf erg belangrijk. Ze installeerde zich met zijn vieren op de middelste 4 stoelen. De schoenen gingen uit. Alle dekens werden uitgespreid en op de grond gegooid. Ze lagen erbij alsof ze thuis op de bank lagen. Hun spullen lagen in een straal van 2 meter om hun heen. Toen kwamen de snacks uit de tassen, alles vloog alle kanten op. De grond lag bezaait met chips, koekjes, bekertjes. Toen ze uitgestapt waren zagen hun plaatsen eruit als een slagveld. Ik heb geen enkel moment gezien waarop ze iets hadden van, "goh, zijn wij nu zo raar of is de rest van de vliegtuig zo raar". Gewoon geen gêne, geen respect. Bah!

#19 - 05-04-2016, 15:49 uur

Ikbenwalter

ik ben bijna 2 meter en heb mijn portie 'vastgezet worden door mijn voorburen' wel gehad. ik wijs ze er eerst vriendelijk op dat ik 2 meter lang ben en klem zit. meestal helpt dat. soms niet; en tsja ik doe het echt niet expres maar mijn knieen zitten dan in je rug. ik heb 3x meegemaakt dat dergelijke passagiers gingen klagen bij mij of de crew. wat in beide gevallen resulteerde in het verplaatsen van betrokken klagers.

wat me ook altijd verbaasd dat bij het boarden hele kuddes al aan de gate gaan staan (en ook blokkeren) terwijl ze nog lang niet aan de beurt zijn.

ik heb de pest aan continental flights; domweg omdat ik vrijwel geen ruimte heb. intercontinentaal vlieg ik altijd rechtstreeks en economy plus.
#20 - 26-04-2016, 19:46 uur

Ikbenwalter

Ouders kun je het alleen kwalijk nemen als het om gedrag van de kinderen gaat. Als ze pijn in hun oren hebben van het landen of gewoon ziek geworden zijn, kun je daar weinig aan doen.

Ik ben 1 keer goed boos geweest omdat er kinderen achter ons tegen de stoel zaten te schoppen. Na een paar keer vriendelijk vragen was het voor de moeder toch echt nog steeds te moeilijk om de kids dit af te leren of uit te leggen dat dat niet fijn is. Ze vond het zelf niet eens heel erg belangrijk. Dus een paar boze opmerkingen en boze blikken naar achteren gaf haar net dat ene duwtje om er iets meer aandacht aan te besteden.

mijn vrouw is dat eens overkomen. haar verzoeken hielpen niet. toen heb ik vriendelijk maar dringend 'ingegrepen'. dat hielp :)
#21 - 26-04-2016, 19:49 uur

ronenivonne

Wij hebben gelukkig zelf nog geen echte ergernissen meegemaakt. Zijn altijd wel eens vervelende mensen in het vliegtuig, maar die heb je op straat of in ene winkel ook  ;D
Nou moet ik zeggen ik erger me ook niet zo snel op vakantie, en als iets mij niet zint dan zeg ik het ook gewoon.

Wij gaan volgend jaar Maart de eerste keer met onze kleine meid van dan 1,5 op vakantie naar Florida. We hebben al bewust een rechtstreekse vlucht gepakt en op de baby plaats gereserveerd in een XL seat. Verder is het voor ons natuurlijk afwachten hoe het gaat. Als mensen zich gaan ergeren als ze een keer huilt dan zullen we daar weinig aan kunnen doen. We proberen het zo goed mogelijk te laten verlopen door oa kleine cadeautjes mee te nemen voor ieder uur,  een tablet met leuke filmpjes, favoriete knuffel en een speciaal reis slaapzakje waar we haar van te voren aan laten wennen.
#22 - 04-05-2016, 14:32 uur

Hans B

Afgelopen maandag weer met enkele krijsende baby's om mij heen in het vliegtuig gezeten.
Sorry hoor, maar wat een ergernis.
#23 - 03-06-2016, 12:00 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Dirc

Je kunt altijd een privé jet huren, of goedkoper een koptelefoon opzetten.
#24 - 03-06-2016, 12:06 uur

Bakvet

Hebben we de categorie "slecht weer beloftes" al gehad? Bedoeld om elke discussie al bij voorbaat af te kappen. Ik erger me er niet eens meer aan.
- "De startbaan is momenteel gesloten, maar we hopen binnen een kwartier te kunnen vertrekken". Dit betekent: het gaat minimaal een uur duren, als je geluk hebt.
- "Als u straks uitstapt staan er medewerkers klaar om u naar een andere vlucht over te boeken." Dit betekent: Na een kilometer lopen sluit u in de rij van twee uur aan met mensen die allemaal overgeboekt willen worden. Tenzij u priority seating heeft, dan duurt het minimaal een half uur voor u aan de beurt bent.
- "Of u belt ons gratis servicenummer..." Betekent in dergelijke gevallen: alle medewerkers zijn in gesprek, de wachttijd bedraagt minimaal 30 minuten.
- "We doen er alles aan om u vanavond nog op de plaats van bestemming te krijgen." Dit betekent: er zijn alvast veldbedden en snacks besteld.
#25 - 03-06-2016, 17:13 uur

Jez

Je kunt altijd een privé jet huren, of goedkoper een koptelefoon opzetten.

Helaas komen ze zelfs door een Bose noise cancelling heen  >:(
#26 - 03-06-2016, 22:34 uur
« Laatst bewerkt op: 03-06-2016, 22:37 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dirc

Hahaha dan weet ik het ook niet meer. Hoop dat de mijne zich gedraagt. Vanaf een bepaalde leeftijd heb je het in de hand, maar als ze erg jong zijn niet natuurlijk.
#27 - 04-06-2016, 08:33 uur

Jez

Ik wel: een apart en vooral geluiddicht compartiment voor kinderen. Of een toeslag heffen wegens potentieel geluidsoverlast / korting als je niet met kinderen reist. 't Is toch te gek dat deze topergernis voor het overgrote deel van de reizigers, vaak nog gratis reist ook?
#28 - 04-06-2016, 10:45 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Old Faithful



 ;) ;)
#29 - 04-06-2016, 13:07 uur
Groet,

Old Faithful

Pieter79

Helemaal mee eens Old Faithful; je weet dat er mensen met (kleine) kinderen vliegen dus daar moet je maar mee leven (om maar een voorbeeld te noemen).
#30 - 04-06-2016, 16:30 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15