Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Waar auto huren en handige weetjes?

Discussie gestart

MB1


Hebben jullie nog tips wat betreft het huren van een auto? Wat is het goedkoopste, maar wel met een goede service.

Zijn er verder nog handige weetjes wat voordeel op kan leveren?  :afro:

Alvast bedankt!

groet,
MB
#1 - 08-02-2011, 20:38 uur

ericengeke

Hallo MB,

Ik heb een paar dagen geleden een auto gehuurd via de duitse site:  http://www.usareisen.de/

Ik heb goede verhalen gelezen over deze site en ze zijn absoluut niet duur.

Succes
#2 - 09-02-2011, 00:12 uur

wama

Wij hebben al 2 maal onze auto gehuurd bij Connections
De verhuurmaatschappij was Avis en we waren zeer tevreden.
We betaalden dit jaar voor een Ford Fusion 1000€ voor 28 dagen alle verzekeringen inbegrepen.
Na onze reis verleden jaar kregen wij wel nog een rekening van Avis van 30€ voor de tolwegen die wij hadden gebruikt.
Veel succes met uw keuze
Ria en Guido

http://blog.seniorennet.be/1948guido/
#3 - 09-02-2011, 09:45 uur

MB1

Iemand ervaringen met Sunny Cars?
#4 - 09-02-2011, 12:34 uur

Ebelix

Kijk ook eens op de volgende sites:

- www.dollar.de
- www.dollar.co.uk
- www.carhireagency.com

Om voor 28 dagen eur. 1000 incl verzekeringen te betalen voor een Ford Fusion vind ik erg veel geld. Voor hetzelfde bedrag huur ik bij carhireagency een full size SUV zoals een Chevrolet Tahoe of een Dodge Durango.

Dit zijn met www.usareisen.de ongeveer de goedkoopste en betrouwbare sites om auto's te huren.

Wil je toch via een nederlandse of belgische site boeken dan kan je bij www.hertz.nl ook terecht. Als je de volgende cpd code 504224 ingeeft krijg je nog 10% korting.

Sunny cars wordt al veelvuldig genoemd op dit forum. Gebruik de zoekfunctie en gij zult het antwoord vinden.

Succes
#5 - 09-02-2011, 14:40 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

koosv

Er zijn toch wel prijsverschillen bij de verschillende tussenpersonen, of eigenlijk verhuurders, te vinden, met name bij autohuur voor personen onder de 25 jaar(U25), bij sommige one way rentals , en bij meerdere bestuurders als huur begint buiten californie.

Sunny cars is ook wel interessant als je vooraf denkt, of daadwerkelijk de pech hebt dat je een extreem grote schade veroorzaakt van meer dan $1M(Alamo, Dollar) of $1,7M(Avis,Hertz).
Sunny cars heeft boven het bedrag een extra dekking tot liefst euro 7,5M. Sunny cars schrijft het volgende:

Citaat
Als de WA-dekkingssom lager is dan € 7,5 miljoen, dan sluit Sunny Cars een Extra WA-verzekering voor de auto af bij de Allianz die de dekkingssom aanvult tot € 7,5 miljoen. U kunt aanspraak maken op deze Extra WA-verzekering wanneer een derde partij een schadeclaim tegen u indient en de standaard dekkingssom zoals opgenomen in het huurcontract van de lokale verhuurder
onvoldoende is om de schade te dekken. Als u een beroep moet doen op de verzekering kunt uw claim rechtstreeks, zonder onze tussenkomst, indienen bij de verzekeringsmaatschappij Allianz Deustchland AG, DG Südwest, Theodor-Stern-Kai 1, 60596 Frankfurt. Tel: (0) 69 96 24 93 18 05 / Fax: (0) 1802 40 01 02

@ebelix: die carhireagency was ik even vergeten, ik heb er meer over gelezen, de moeite waard om nader te bekijken.
#6 - 09-02-2011, 19:46 uur

Amarilisvos

Wij hebben via eautohuur.nl een Chrysler Sebring gehuurd in Washington Dulles voor 27 dagen tegen 675 euro. Met alle nodige verzekeringen.
#7 - 21-03-2011, 20:04 uur
2007 - VA en DC / 2009 - DC, PA, DE en VA / 2010 - IL, KY en IN / 2011 - MD, DC, DE en VA / 2012 - GA en SC / 2013 - IL, IA, WI
Onze reisverslagen kan je bekijken op onze  website

Freddytex

e-autohurr.nl geeft voor het ogenblik ongeveer dezelde prijzen als usareisen.de
#8 - 23-03-2011, 12:54 uur

Jez

Let wel: bij usareisen zit er glas-ruit-banden verzekering bij.
#9 - 23-03-2011, 21:26 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chris RTA

Ik heb ook bij Sunny cars gehuurd. Deze zijn zeer ruim verzekerd en niet duur.
Ze hebben ook goede service.

#10 - 24-03-2011, 04:01 uur

koosv

@ebelix: ik heb bij carhireagency een mid suv gehuurd. Was beduidend voordeliger dan bij usareisen. Bij carhireagency zijn bij de huur standaard de kosten voor een tweede chauffeur inbegrepen, ook als je buiten  Californië huurt, waar dat bij wet is inbegrepen.
#11 - 24-03-2011, 15:05 uur

Freddytex

Ik heb een prijs opgevraagd bij carhireagency maar ik vind nergens een rijs lager dan die van usareisen.de .De prijs die ik opkrijg is in £ en omgerekend kom ik duurder dan bij usareisen.de.Waar zit ik fout
#12 - 25-03-2011, 17:43 uur

Jez

Ik heb een prijs opgevraagd bij carhireagency maar ik vind nergens een rijs lager dan die van usareisen.de .De prijs die ik opkrijg is in £ en omgerekend kom ik duurder dan bij usareisen.de.Waar zit ik fout

Dat had ik dus ook, dus ik snap het ook niet........
#13 - 25-03-2011, 23:03 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

koosv

In mijn geval gaat het om een mid suv met twee bestuurders: als vergelijking heb ik een week in mei genomen: bij carhireagency is dat GBP 163 dat is volgens google op dit moment (type in de zoekbalk:163 gbp in euro) 185,532694 euro's. dat is ook nog eens zonder een kleine korting die je standaard krijgt als je op een discount regel drukt, dus eigenlijk gaat er nog wat vanaf.

Bij usareisen kost hetzelfde autootje aan huur: €225,34. De clou is dat er meer bestuurders zijn, dan moet je bij usareisen kiezen voor Super-Inklusiv-PLUS voorzover je niet in Californië huurt. Als je voor Super-Spar-PLUS kiest, dan kost de extra bestuurder $10 per dag extra.Het hangt er dus in alle gevallen van af wat je precies huurt, bij welke verhuurder, de hoogte van de dollar en pound en in welke staat. Het loont dus altijd de moeite om te vergelijken.
#14 - 26-03-2011, 19:50 uur

Jez

Volgens mij zie je alleen 1 ding over het hoofd: bij de Super-Inklusiv-Plus heb je ook de 1e tank benzine betaald. Bij de anderen moet je die apart betalen en ben je (gemiddeld genomen) daardoor duurder uit. Dus als je bij de prijs van carhireagency een tank benzine optelt, ben je gelijk/duurder uit (wij betaalden tot nu toe meestal $60-/$65,- voor de 1e tank).
#15 - 26-03-2011, 22:08 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15