Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wanneer promoties

Discussie gestart

timur

Hi,

ik vroeg me af wanneer er meestal promoties zijn voor vliegtickets naar NY. Eind november waren er superpromoties van Joker maar daarvoor was ik te laat.
Zouden er nog promoties kunnen zijn begin 09? Wat is jullie ervaring?

Groetjes
#1 - 30-12-2008, 02:10 uur

hdeweert

Hallo timor
Aanbiedingen voor vliegtickets zijn er niet echt. De prijs van een ticket hangt af van de tijd waarop je het koopt, de tijd van het jaar en waar je naartoe vliegt.
Harm
#2 - 30-12-2008, 08:39 uur

Jez

Een interessante website is www.connection.be. Zij hadden in oktober/november scherpe aanbiedingen en ik begrijp dat ze dat vaker hebben.
#3 - 30-12-2008, 22:06 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jerbia

Dat klopt. Wij hebben in november een vlucht naar Las Vegas geboekt via connections.be voor mei volgend jaar. Wij betaalden €368 per ticket (all inn).
#4 - 30-12-2008, 22:50 uur

Jez

Ook airberlin heeft wel eens leuke aanbiedingen, zowel de Belgische als de Duitse site.
#5 - 30-12-2008, 23:04 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15