Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat is het best aan te bevelen voor ruim een week vakantie USA?

Discussie gestart

goalkiller

in de zomer heb ik ongeveer 7 tot 12-13 dagen de tijd om naar amerika te gaan.  Wat kan je dan het beste doen, een stedentrip naar bv, New York of een vakantie in Florida van 12 dagen. Kan iemand mij advies hier over geven?
#1 - 04-02-2003, 16:11 uur

Johan

Wat je het beste kunt doen in die betrekkelijk korte tijd is helemaal afhankelijk van waar jouw interesse naar uit gaat. Je kunt een hele leuke korte stedentrip maken langs de ooskust maar er zijn ook genoeg mensen die naar het westen gaan voor een trip langs belangrijke nationale parken. Dus hou je van natuur, steden of woestijn. Dat is het eerste wat je jezelf moet afvragen!

Groet
Johan
#2 - 18-02-2003, 22:42 uur

persianBrit

ik geef je een tip:

bezoek San diego of Las vegas.

you''ll love it!

San diego (El cajon)
#3 - 10-10-2004, 11:43 uur

heivalido

Ik zou absoluut kiezen voor Florida maar daar moet ik bij vermelden dat ik andere gebieden niet kan beoordelen omdat ik verder nog nergens ben geweest. Florida heeft wel erg veel te bieden, naast erg goed weer is er natuurlijk Orlando met zijn vele attractie parken, Miami met zijn beach en de Everglades dicht bij. En natuurlijk de Florida keys.
#4 - 10-10-2004, 18:19 uur

Bakvet

Een voordeel van Florida vind ik, vergeleken met andere gebieden, dat de afstanden relatief klein zijn. Je kan heel veel doen in korte tijd, je zit niet zo lang in de auto. Dan nog zal blijken dat zeven dagen veel te kort is als je voor het eerst gaat, veertien dagen is al kort. Dus dat zou meer pleiten voor New York.

Aan de andere kant: wie gaat er nou in de zomer naar Florida, veels te heet toch? Maar in New York kan het geloof ik net zo heet zijn 's zomers.
#5 - 15-10-2004, 22:38 uur

heivalido

En tegen die hitte kan je je wapenen, veel water meenemen, petje op en luchtige kleding aan. Wij hebben de dagen van 42 graden ook overleeft dus. En net als Bakvet zegt, in Florida zijn de af te leggen afstanden minder groot zodat je meer kan doen in die 7 dagen (die inderdaad voor waar dan ook in Amerika wel een beetje kort zullen zijn) Als het je bevalt kan je in de toekomst altijd nog wat langer op vakantie gaan, of gewoon net als mijn vrouw en ik..... er gaan wonen hahahahaha :D :D :D
#6 - 16-10-2004, 10:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15