Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat missen de Nederlanders in Amerika het meest???

Discussie gestart

GoGriz

Tja, ben geen nederlander maar ik denk dat ik als Belg ook wel in aanmerking kom om op deze post te antwoorden  2006-20

1) Familie en vrienden.  ik heb 2 neefjes(7 maanden en 2 jaar oud) en ik vind het heel spijtig dat ik die niet kan zien opgroeien  :'(
2) Vakantiedagen.  10 dagen per jaar zijn toch echt te weinig. 

Voor de rest zijn er een paar kleine dingen die ik een beetje mis, maar eigenlijk ben ik tevreden met ze te hebben elke 1/2 keer per jaar dat ik naar Belgie ga.
3) Chocolade.  Af en toe kan je wel iets belgisch vinden (zoals guylian enz)
4) Belgisch Bier.  Je kan het hier wel vinden, maar kost toch minstens 3/4x zoveel als in Belgie.
5) Frituren..  Een 'kleintje met stoofvleessaus en mayonaise en een cervela special' kan toch wel smaken  2006-10

Vlees vind ik over het algemeen beter hier.  Rundsvlees is kwalitatief superieur hier (misschien omdat ik in Montana woon?), en wild (deer, elk, bison, ..) wordt hier veel meer gegeten dan in Belgie.


#46 - 31-07-2006, 16:57 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15