Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat moeten we beslist mee terug nemen?

Discussie gestart

Berty

In april gaan we voor de derde keer naar Amerika, dit keer een week New York en ruim een week rondje New England. Wat is beslist slim om te kopen (goedkoper of misschien zelfs wel niet te krijgen in Nederland) en mee te nemen naar huis? Mijn dochter had verleden jaar bijvoorbeeld Uggs uit new York meegenomen. Hebben jullie tips?
Berty nlvlag 
#1 - 04-03-2010, 14:57 uur

Chris RTA

Hoi,

Kleding uit de outlet stores is altijd een goed plan.

Let wel op de invoer regels.

Alle outlet stores in USA:
http://www.outletbound.com/usa50.html#Top


#2 - 04-03-2010, 17:00 uur

Jez

Ik ben erg blij met m'n Converse-laarsjes, want die hebben ze hier lekker niet!
#3 - 04-03-2010, 22:45 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leentje

zelf ben ik helemaal fan van victoria's secret, wil niets anders meer en zit heerlijk. En voor mijn broertje heb ik een keer een ipod meegenomen.
#4 - 05-03-2010, 15:26 uur

thieske

Hillfiger en Klein... Ik heb daar de outlets geplundert want je kreeg daar truien en broeken voor een prijs... Daar mag je ze gewoon niet voor laten liggen. Helaas is mijn leren jas van TH wat aan de vale kant aan het worden (terwijl ik m toch echt goed behandel) was ik maar voor die CK leren jas van 150 usd meer gegaan...  ^-^
#5 - 07-03-2010, 08:37 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

martinm

Inderdaad kleding uit de Outlet(s), de merken Ralph Lauren en Hilfiger kosten hier relatief weinig en niet alleen groot assortiment voor heren/dames maar ook veel kinderkleding.

Martin
#6 - 09-03-2010, 16:12 uur

Frasi

Ook iPod's en Nintendo DS (lite) zijn hier goedkoper te krijgen.
Maar ook mijn favorieten zijn de outlet stores van m.n. Calvin Klein en Ralph Lauren.
#7 - 09-03-2010, 20:03 uur

Berty

Dank jullie wel voor de reacties!  :afro: Er schijnt ook een huidcreme te koop te zijn in USA die niet in nederland verkrijgbaar is???? Berty
#8 - 11-03-2010, 10:35 uur

maryde

Ik zweer bij de handcrème van Sally Hansen, die hier sporadisch te koop is en dan veel duurder.
#9 - 11-03-2010, 15:35 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15