Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat vevalt er niet aan het wonen in America?

Discussie gestart

Icecold699

Er zijn een aantal mensen die nu reeds een aantal jaren in America wonen en leven en er zijn er een paar die er sinds kort mogen verblijven. :)

Zouden die mensen kunnen aangeven wat ze eventueel niet bevalt aan het wonen en leven in America?

Ben erg benieuwd naar jullie reacties?

Andre
#1 - 15-04-2005, 10:04 uur

Chiefram

Dit is een moeilijke vraag, want ook al zijn er dingen die ons in Amerika niet bevallen, dan wil dat meestal zeggen dat wij het in Nederland anders gewend zijn dan zoals het in Amerika gaat. Dit zal meer een kwestie van wennen zijn.

Iets dat mij wel is opgevallen, is dat als je hier iets door een bedrijf geregeld wilt hebben, dat je er zelf tien keer achteraan moet bellen voordat er uit eindelijk eens iets gebeurt. In Nederland is dit vaak met een simpel kort telefoontje geregeld. Hier zit je soms 30 a 45 minuten aan de telefoon te kleppen en allerhande achterlijke vragen te beantwoorden en dan nog gebeurt er in een hoop gevallen niets.

Ik denk dat er over het algemeen meer positieve dingen zijn in Amerika ten opzichte van Nederland, dan negatieve dingen. Het is maar hoe je zelf tegen bepaalde dingen aan kijkt.
#2 - 16-04-2005, 17:37 uur

texas freak

een ding waar ik aan heb moeten wennen, is het feit dat ze niet zo snel verjaardagen vieren van volwassenen zoals wij hier doen,maar ja ben nu hier en ga nooit naar een verjaardag hihi ;D en het feit dat als je zegt dat je uit Rotterdam komt, ze denken dat het Rotterdam NY is, of Belgium, of Germany, hun geologische kennis strekt niet ver, en het feit dat ze denken dat wij nog op klompen lopen hier! hihihi ;D
#3 - 16-04-2005, 20:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15