Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat vinden jullie de mooiste steden in de VS om te gaan wonen??

Discussie gestart

RenzoEngwerda

Je leest het in de titel.


mij lijken: La, New york, Miami, san diego erg mooi!

andere steden die top zijn? vertel het!

Bedankt
#1 - 05-02-2009, 21:33 uur

DNZ

Nou ik heb het meer met CA
Vroeger was ik altijd weg van LA maar ik realiseer me steeds meer dat het de status is (Net zoals NY)
Dus het zou voor mij waarschijnlijk San Diego worden  <3
#2 - 05-02-2009, 23:19 uur

bgroeneveld

Asheville, NC. Leuk oud centrum, veel muziek/theater, veel mensen die ergens anders vandaan komen en dus meer open staan voor nieuwelingen, bergen en bomen. Woon hier sinds afgelopen november.
#3 - 08-02-2009, 17:08 uur

Jasmino

Het ligt niet in de VS, maar Vancouver heeft vorig jaar mijn hart gestolen. Wat een geweldige stad! En alle natuurschoon onder handbereik: ene prachtig eiland, bergen, watervallen, zee en oceaan, en daarnaast is het een geweldige stad, met een prachtig park en Granville Island met de markt is geweldig om je wekelijkse verse inkopen te doen.

Maar goed, als het per sé in de VS moet zijn zou Washington DC hoog op mijn lijstje staan, net als Seattle en San Diego.
#4 - 08-02-2009, 19:27 uur
Groetjes, Jacqueline


Lees ook mijn weblog.
Op mijn log vind je in de sidebar ook een link naar onze reisverhalen en (vakantie)foto's.

Jenn

New Orleans, zonder twijfel. De southern hospitality, sfeer, cultuur, muziek, architectuur, goed eten, geschiedenis, cocktails, .... Noem maar op. New Orleans heeft mijn hart gestolen, en zelfs met de drukkende hitte in de zomer en grote kans op hurricanes, blijft dit de mooiste stad in de US. Vind ik tenminste.
#5 - 09-02-2009, 15:20 uur

Loek

Wat vreemd dat niemand Aurora in Colorado noemt ...  :(
#6 - 09-02-2009, 16:31 uur

Yvonne79

Zonder enige twijfel: San Francisco  8)
#7 - 09-02-2009, 18:05 uur

coulthard

New Orleans, zonder twijfel. De southern hospitality, sfeer, cultuur, muziek, architectuur, goed eten, geschiedenis, cocktails, .... Noem maar op. New Orleans heeft mijn hart gestolen, en zelfs met de drukkende hitte in de zomer en grote kans op hurricanes, blijft dit de mooiste stad in de US. Vind ik tenminste.

Ben daar (nog) niet geweest, maar voor mij is het Memphis, TN, ook voor de redenen die hier genoemd zijn...(maar daarmee denk ik dat je veel zuidelijke Amerikaanse steden kan noemen)
#8 - 09-02-2009, 23:20 uur
‘Without a song, the day would never end; without a song, a man ain’t got a friend; without a song, the road would never bend - without a song.' So I keep singing a song. Goodnight. Thank you.”

Pieter79

Afgelopen jaar was Houston TX de beste plaats in de USA om te leven. Nummer 2 is Releigh NC...
Ik heb zelf niet veel meer dan de oostkust (ook Florida) en wat plaatsen in de midwest gezien dus ik kan het nog niet echt zeggen. Toch denk ik dat Texas er voor mij nog wel een keertje in zit vanwege het grote aantal technische bedrijven daar. Houston zou dan dus niet verkeerd zijn!!
#9 - 10-02-2009, 16:15 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Staceybeesie

Nummer 2 is Releigh NC...

Kijk daar kan ik me dan weer in vinden ;-)
Mooi groene en heuvelachtige omgeving, op rij afstand van bergen en strand. Goed klimaat en prima om te wonen en werken.
#10 - 10-02-2009, 21:28 uur
Groetjes Petra

dutch_in_seattle

Seattle natuurlijk! ;-)

Ron (in Seattle, WA)
www.dutchoutpost.us
#11 - 10-02-2009, 22:23 uur

ned in MO

Het ligt niet in de VS, maar Vancouver heeft vorig jaar mijn hart gestolen. Wat een geweldige stad! En alle natuurschoon onder handbereik: ene prachtig eiland, bergen, watervallen, zee en oceaan, en daarnaast is het een geweldige stad, met een prachtig park en Granville Island met de markt is geweldig om je wekelijkse verse inkopen te doen.

Maar goed, als het per sé in de VS moet zijn zou Washington DC hoog op mijn lijstje staan, net als Seattle en San Diego.

Daar woont mijn broertje 8)
#12 - 12-02-2009, 05:45 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Mississippi

SFO, in dat huis linksboven...

#13 - 12-02-2009, 10:22 uur

Lelie

En in die woning daarnaast wil ik wel wonen  ;)

Ik zou ook kiezen voor SF.
#14 - 23-02-2009, 14:03 uur
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

dordtboy

wij hebben een klein lijstje van mooie plaatsen:

Flagstaff, az
San Diego,ca
Omg. Salt lake city, ut
#15 - 23-02-2009, 20:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15