Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Weer een stapje dichterbij...

Discussie gestart

Freckles49

Vanochtend extra beenruimte geboekt bij KLM voor onze vlucht naar Atlanta. Dus nog 90 dagen hihi. Maak me alleen zorgen om de overstap naar Orlando, ik denk dat we dat niet gaan redden met een tussentijd van 1 uur en 40 minuten. We houden er maar rekening mee dat we of, worden omgeboekt diezelfde avond of, we overnachten in Atlanta. Ik neem aan dat dit door delta word verzorgd en zo niet, dan niet. Is er iemand die dit al eens heeft meegemaakt???
#1 - 07-06-2010, 09:39 uur

Johan

Ik heb ook wel vaker zo'n korte overstaptijd gehad en het wel gewoon gehaald maar het was wel krap.

In 2003 heb ik een keer in Washington DC een aansluitende vlucht naar Denver gemist via United AIrlines. Daar had ik toen 2 uur de tijd voor. Echter ik werd direct overgeboekt naar een vlucht die nauwelijks een uur later vertrok inclusief mijn bagage. Geen vuiltje aan de lucht indertijd. Volgens mij landen er heel veel Delta vliegtuigen in Atlanta dus normaliter zou die binnenlandse vlucht, mocht je de aansluiting missen, niet echt een probleem mogen zijn.
#2 - 07-06-2010, 13:35 uur

ronald-s

Moet inderdaad makkelijk lukken, op Chicago is het af en toe lastiger..security duurt daar soms eeuwig!
#3 - 11-06-2010, 11:28 uur

djengo

Dit zou moeten lukken. We hebben het wel gered met minder overstaptijd.
De laatste keer hadden we minder dan een uur, toen had hadden we op het eerste stuk ook nog vertraging en konden we nog net in het vliegtuig stappen voor de vlucht naar A`dam. Onze koffers hebben toen een extra dagje vakantie op Chicago intl. gehad. 8)
#4 - 01-08-2010, 22:56 uur

Freckles49

Vanochtend extra beenruimte geboekt bij KLM voor onze vlucht naar Atlanta. Dus nog 90 dagen hihi. Maak me alleen zorgen om de overstap naar Orlando, ik denk dat we dat niet gaan redden met een tussentijd van 1 uur en 40 minuten. We houden er maar rekening mee dat we of, worden omgeboekt diezelfde avond of, we overnachten in Atlanta. Ik neem aan dat dit door delta word verzorgd en zo niet, dan niet. Is er iemand die dit al eens heeft meegemaakt???

Nou, die 90 dagen zijn er inmiddels 24 geworden. Pfffffff de dagen kruipen voorbij.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik/wij ons wel een beetje gek aan het maken zijn. Zo heb ik in het toilet een agenda staan die volgekalkt staat met hoeveel dagen we nog moeten hihi. Vandaag staat er een grote 2 op de donderdag om mij te laten weten dat ik over 2 weken vankantie heb. Ernaast staan de aantal dagen tot aan mijn vakantie, 14 dus plus het aantal dagen wanneer we daadwerkelijk naar Florida gaan ....24  :D   
Jullie zien het al, we hebben er helemaal geen zin in  ;)
#5 - 12-08-2010, 07:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15