Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie kan mij helpen

Discussie gestart

Martie

Beste allemaal daar ver in Amerika. Ik heb een probleem waar wij, mijn moeder, mijn zus en ik, al jaren mee kampen.
Nu bijna vier jaar geleden is mijn oma (mijn moeders moeder) overleden. Haar nalatenschap bleek niet alleen afkomstig uit Nederland maar ook van haar overleden man uit de Nederlandse Antillen. Dit bleken aandelen te zijn, ondergebracht bij de Merrill Lynch. Na een hoop telefoon gesprekken, ingevulde formulier, notariele akten, aangetekende brieven, vertalingen en ga zo maar door horen wij niets meer van de bank. Als laatste hebben wij een nummer telefoonnummer gekregen van een andere vestiging dat wij met hun maar contact op moesten nemen. Te weten;

Please contact Merrill Lynch at the following number 1-888-654-6361.
This account was transfered to an office in Pennington, NJ.

Wie kan mij vertellen welke onderneming, met adres enz bij dit telefoonnummer hoort en of er een algemeen email adres is. Daarbij zou ik graag van iemand willen vernemen hoe ik te werk moet gaan. Zijn hier specifieke formulieren voor enz. enz. Ik heb via een accountant al geprobeerd verder te komen maar helaas ook hij stuit na vele formulieren weer tegen een muur aan en het contact wordt verbroken.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Alvast bedankt, Martie
 
#1 - 25-05-2009, 22:55 uur

Bakvet

Dit al geprobeerd?

www.ml.com

Amsterdam
Global Wealth Management
Rembrandt Tower
27th Floor
No.1 Amstelplein
Amsterdam, 1096 HA
Tel:+31-20-59-25-777
Fax:+31-20-69-25-200

Merrill Lynch Transfer Dept
+1-888-654-6361
1400 Merrill Lynch Dr
Pennington, NJ 08534
+1-609-274-1000
#2 - 25-05-2009, 23:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15