Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

WiFi

Discussie gestart

peter1962

We gaan met de camper rond in NJ, NY en PA en ik mag een laptop van iemand meenemen.
Op veel campgrounds is er (free) WiFi. Moet ik nog iets op de laptop doen? (nog een internet verbinding maken of zo)
Log je dan in via die provider of ..........?

Peter
#1 - 13-02-2007, 19:36 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

XcIsIoN

Je krijgt vaak een network key die je moet ingeven als je op hun netwerk wil inloggen. Je kijkt in het lijstje naar welke netwerken je vind en je kiest de gene die je moet hebben. Vervolgens vraagt hij om de network key als het netwerk beveiligd is en hij verbind met het netwerk. Meestal als je deze key invoerd onthoudt hij hem permanent.
Kijk wel even of je laptop alle standaarden aankan de a,b,g. B en G zijn de meest gebruikte op dit moment
#2 - 13-02-2007, 20:23 uur

S a V e

Wij hebben afgelopen zomer op vrijwel alle campgrounds internet gehad, vaak via een open Accespoint. Hiervoor hoef je geen netwerksleutel of iets in te voeren.

Wel hebben wij op een paar campgrounds gehad dat je je eenmalig  gratis moet registreren en dat je met dat zojuist aangemaakte account moet inloggen.

Standaard was overigens overal 802.11b, maar het is lastig om een wifi kaart te vinden die deze niet als standaard heeft  ;).
#3 - 13-02-2007, 21:37 uur
..::  Weblog usa 2006 http://usa.laren2.nl/ ::..

Patrick_NH

Je moet wel zorgen dat je je computer beveiligd hebt. Het wifi netwerk kan wel veilig zijn maar als ik in een camper naast je zit dan kan ik met wifi (zonder internet) in je computer kijken wanneer een harddrive of map niet met de juiste beveiliging is afgeschermd (user permissions).

Zoek de de term: wardriving / biking / walking maar eens op in Google
#4 - 14-02-2007, 16:02 uur
I believe in the New Hampshire state motto: "Live Free Or Die"
http://newhampshireblog.blogspot.com

bgroeneveld

Zonealarm heeft een gratis firewall. Is even zoeken (ze willen liever dat je het betaalde product neemt), maar de moeite waard. Ik heb die al jaren op zowel mijn bureau als schootcomputer (met XP) en dat werkt nog steeds.

#5 - 14-02-2007, 16:41 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15