Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wij hebben een vakantie in amerika te koop !

Discussie gestart

robcindy

Hallo,
Wij hebben een tijdje geleden een aanbieding van fulfillment international corporation gekregen.
Wij zijn daar een beetje te vlug op ingegaan en er niet bij nagedacht dat wij met zijn vijven zijn.En het voor ons dus jammer genoeg niet haalbaar is. :'(
Het gaat om een aanbieding voor maximaal 4 personen,waarbij je dus binnen nu en 1.5 jaar de reis daadwerkelijk moet gaan maken.
Je kunt zelf bepalen wanneer  het jou het beste uitkomt.
En natuurlijk wanneer je de voordeligste vliegtickets naar amerika kunt boeken.
 De reis bestaat uit het volgende:
4 dagen/3 nachten in een hotelaccomodatie in Orlando,Florida
4 dagen/3 nachten in Daytona beach of cocoa beach afhankelijk van je keuze.
Het transport tussen deze plaatsen is inbegrepen.
Wij hebben daar 2 bonusvakantie bij inbegrepen gekregen.
Die kun je aaneengesloten met bovenstaande reis maken of los.Die kosten dus niets extra alleen wel het vervoer tussen de twee plaatsen.
Het leek ons het meest logische om dan een lange reis te maken.
De bonus vakantie houden in:
5 dagen /4 nachten in een hotelaccomodatie in Puerta Vallarta,Mexico .
3 dagen/2 nachten naar eigen keuze.Je kunt kiezen uit:Fort lauderdale,Branson,Nasgville,Las vegas,Nevada enz.
De hotels zijn meestalvan holiday inn,Best western ,comfort inn,enz.Het zijn de luxere 3/4 sterren hotels.
Het is alleen logies.
Wij hebben deze reis gekocht voor 935,00 euro en zouden hem zeker maken als we maar met zijn vieren waren geweest.
wij hebben drie kinderen en dan is het gewoon niet logisch.
Ik hoop dat iemand deze reis van ons wilt overnemen. :(
Thuis heb ik alle documentatie en ik heb nagevraagd of ik de reis aan iemand anders kon overdragen en dat was geen punt.Dit is de website waar je het een en ander even kunt nakijken: www.fulfillmentinternational.net
Als je interesse hebt,mail me dan voor ons telefoonnummer en dan kan ik alle uitleg geven of eventueel een afspraak maken om  langs te komen.

En een voor de meerprijs van 239,00 dollar kun je een luxe 3 dagen/2 nachten all-inclusive cruise naar Nassua,Bahama's maken.
#1 - 07-02-2003, 11:36 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15