Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

WWE

Discussie gestart

heivalido

Zijn er hier nog echte WWE freaks zoals Esther en ik. Wij kijken met veel plezier elke Maandag naar WWE Raw en elke Donderdag naar WWE Smackdown en we kunnen niet wachten op de komende Wrestlemania 21.
Vanavond staat er ook een gave match op het schema.
The Monster tegen The Beast oftewel Baptista tegen Kane. De kenners weten wel dat dit een mooie pot wordt. Natuurlijk is het allemaal nep maar het blijft top entertainment.
#1 - 21-03-2005, 21:08 uur

Chiefram

Ik heb vroeger met alle plezier en vermaak naar WWE gekeken, tot die ene uitzending dat iemand zijn arm brak ter hoogte van de elleboog die echt helemaal de verkeerde kant op 'knakte'...  :-X

Hier ben ik (zonder dollen) van misselijkheid flauw gevallen. Ik wil het echt nooit meer zien!

 ;)
#2 - 21-03-2005, 23:58 uur

stinger

kan me voorstellen dat je dat nooit meer wil zien!!

Mijn man kijkt het erg graag,hij vind het echt helemaal te gek,ik ga dan meestal lekker even achter de p.c zitten,ik vind het echt niet leuk.
#3 - 22-03-2005, 20:05 uur

Neoistheone

Nog zo'n freak hier:d

Moet helaas wel alles van t internet downloaden om de shows te kunnen volgen... :(

Kijk al echt uit naar mijn komend jaar in Us, kan ik de shows lekker gewoon op tv volgen:d en hopelijk een keer live meemaken :d

Greetz
#4 - 28-04-2005, 21:39 uur

Chiefram

Een dag of twee a drie geleden was het hier weer op TV. Heb toch stiekem even gekeken, haha...
#5 - 29-04-2005, 00:56 uur

Kinneret

Ik heb het weleens gezien. Maar ik krijg toch echt het gevoel dat het erg nep en gespeeld is.
#6 - 29-04-2005, 14:13 uur

arjen

Ik vind het een heel vreemd ritueel, want het is overduidelijk nep en het lijkt ook alsof het publiek acteert. Men wil opgewonden zijn, maar weet niet hoe, waarom niet op zinnige, gracieuze, sensuele en creatieve manieren je passie leren uiten ipv nabootsing van dierlijk geweld?
#7 - 30-04-2005, 01:08 uur

johandiana

Hallo,

Ik wil misschien naar Detroit om  WrestleMania 23 in het echt te zien. cheerr
 
11 november begint de kaart verkoop en 1 April is de show.

Weet iemand hoe de kaartenverkoop werkt....stoelnrs of is er maar 1 soort kaart beschikbaar.
Als iemand nog meer info heeft ik hoor het graag.

Groetjes
Diana

#8 - 17-10-2006, 12:15 uur


johandiana

Hallo,

De plannen zijn een beetje veranderd.........we gaan met z'n tween naar parijs om RAW live te zien  cheerr cheer cheerb cheerg 2006-10 2006-05
Ik heb er zin aan 24 april jiiihaaa


Groetjes
Diana
#9 - 20-10-2006, 19:59 uur


leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15