Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Clinton schiet uit zijn slof

Discussie gestart

Frank S

Clinton schiet uit zijn slof

Uitgegeven: 25 september 2006 06:10
Laatst gewijzigd: 25 september 2006 07:08


NEW YORK - De vroegere president Bill Clinton is verbaal flink tekeer gegaan tijdens een vraaggesprek zondag op de Amerikaanse conservatieve televisiezender Fox News. Hij verdedigde zich tegen de aantijging dat hij te weinig zou hebben gedaan om terroristenleider Osama Bin Laden te doden tijdens zijn ambtsperiode.

"Ik was er dichter bij om hem (Bin Laden) te doden dan iemand sindsdien", sneerde Clinton indirect naar zijn opvolger George Bush. "Als ik nog steeds president was, dan zouden we nu meer dan 20.000 troepen hebben (in Afghanistan) om hem te doden. We hebben een regering die denkt dat Afghanistan ongeveer eenzevende zo belangrijk is als Irak", verwees Clinton naar de 140.000 militairen die momenteel in Irak zijn gestationeerd.

Bush
De Democraat Clinton sprak van een lastercampagne van de rechtervleugel van Republikeinse partij van Bush. "Ik heb meer geprobeerd om Bin Laden uit de weg te ruimen dan al de conservatieven die mij nu aanvallen. Zij dreven destijds de spot met mij omdat ik het probeerde. Zij hadden acht maanden om het te proberen. Zij probeerden niets. Ik heb het geprobeerd. Dus heb ik het geprobeerd en heb ik gefaald", aldus Clinton.

Ook presentator Chris Wallace van Fox News Sunday kreeg een veeg uit de pan toen die Clinton de 'publieksvraag' over Bin Laden stelde. "Je hebt je fijne kleine conservatieve aanval op mij uitgevoerd. Ik wil wel eens weten aan hoeveel leden van de regering-Bush jij deze vragen hebt voorgelegd", zei een zeer geïrriteerde Clinton tegen de presentator."

"En je zit daar met die kleine grijns op je gezicht en je denkt de je zo intelligent bent. Maar ik had een verantwoordelijkheid om dit land te beschermen." Clinton zou eigenlijk ondervraagd worden over klimaatverandering.
#1 - 25-09-2006, 08:44 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

B-man

Echt geweldig om te zien!!! Die Bush-lovers bij Fox kregen het eventjes te horen  2006-01
#2 - 25-09-2006, 14:27 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Anouk

Ik zag het vanochtend op het nieuws ja.. Eindelijk zegt die man wat van al die beschuldigingen en wat dan ook wat hij allemaal nog steeds krijgt te horen, hij heeft het lang genoeg getolereerd.. Alsof die aanvallen van Bush ook echt wat hebben uitgehaald, maar daar hoor je ze niet over ::)


Go Bill cheerr It's ya birthday ;D
#3 - 25-09-2006, 15:46 uur

MiamiHeat

Het was echt een geweldig interview.............de interviewer werd helemaal door Clinton in de hoek gezet.

Kijk op:

http://www.foxnews.com/video2/player06.html?092506/092506_fns_clint_redo1&FNS&Heated%20Discussion&acc&Politics&-1&News&435&&&exp



#4 - 25-09-2006, 21:45 uur

bgroeneveld

Nieuw!
Mooiste vond ik, dat Clinton tegen Wallace zei dat hij (Wallace) dit soort vragen nooit aan Bush of andere Republikeinen had gesteld. Wallace zei dat hij dat wel degelijk had gedaan.

Mensen hebben dat even nagezocht, maar Wallace heeft nooit dergelijke scherpe vragen gesteld aan iemand van de regering Bush. Bijvoorbeeld: toen hij Condoleeza Rice interviewde een paar dagen nadat bekend was geworden dat Bush een memo getiteld: Bin Laden bereid zich voor om Amerika aan te vallen, had gehad, maar niet had gelezen, heeft Wallace nergens tijdens zijn interview ter sprake gebracht.

Geweldig om nu eindelijk een Democraat terug te zien en horen terugslaan.

#5 - 26-09-2006, 06:24 uur
« Laatst bewerkt op: 28-09-2006, 18:41 uur door bgroeneveld »

persianBrit

Mooiste vond ik, dat Clinton tegen Wallace zei dat hij (Wallace) dit soort vragen nooit aan Bush of andere Republikeinen had gesteld. Wallace zei dat hij dat wel degelijk had gedaan.

Mensen hebben dat even nagezocht, maar Wallace heeft nooit dergelijke scherpe vragen gesteld aan iemand van de regering Bush. Bijvoorbeeld: toen hij Condoleeza Rice interviewde een paar dagen nadat bekend was geworden dat Bush een memo getiteld: Bin Laden bereid zich voor om Amerika aan te vallen, heeft Wallace nergens tijdens zijn interview ter sprake gebracht.

Geweldig om nu eindelijk een Democraat terug te zien en horen slaan.



Inderdaad wel bijzonder dat hij zulk soort vragen niet aan republikeinse kandiaten stelt... Daarom wordt FOX NEWS ook gezien als een van de meest eenzijdige Channels van heel de VS. En geef ze eens ongelijk: met het zooitje conservatieven dat daar zit kan je ook niet anders verwachten.
#6 - 27-09-2006, 13:00 uur

B-man

Mooiste vond ik, dat Clinton tegen Wallace zei dat hij (Wallace) dit soort vragen nooit aan Bush of andere Republikeinen had gesteld. Wallace zei dat hij dat wel degelijk had gedaan.

Mensen hebben dat even nagezocht, maar Wallace heeft nooit dergelijke scherpe vragen gesteld aan iemand van de regering Bush. Bijvoorbeeld: toen hij Condoleeza Rice interviewde een paar dagen nadat bekend was geworden dat Bush een memo getiteld: Bin Laden bereid zich voor om Amerika aan te vallen, heeft Wallace nergens tijdens zijn interview ter sprake gebracht.

Geweldig om nu eindelijk een Democraat terug te zien en horen slaan.



Inderdaad wel bijzonder dat hij zulk soort vragen niet aan republikeinse kandiaten stelt... Daarom wordt FOX NEWS ook gezien als een van de meest eenzijdige Channels van heel de VS. En geef ze eens ongelijk: met het zooitje conservatieven dat daar zit kan je ook niet anders verwachten.

Tja, het is natuurlijk echt een zender voor de republikeinen, alleen al het feit dat ze tijdens de eerste verkiezingen (2000) de neef van Bush de "Election Desk" lieten runnen (en wie denk je dat het eerste riep dat Bush Florida had...) spreekt boekdelen! Het is eigenlijk gewoon een luxe spreekbuis en propagandamachine voor de republikeinen.
#7 - 27-09-2006, 13:10 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15