Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

New Hampshire gaat akkoord met hertelling

Discussie gestart

Pindakaas

New Hampshire gaat akkoord met het verzoek van Democraat Dennis Kucinich en Republikein Albert en heeft toegezegd de stemmen met de hand te tellen.
De website van presidentskandidaat Kucinich meldt:

Help de integriteit van ons systeem te beschermen. Opnieuw staat America voor vragen over de integriteit van machine getelde stembriefjes en over de rechten
van Americanen om zelf te beslissen voor wie zij kiezen in deze cruciale Presidential Verkiezingen. In New Hampshire is het de vraag of stemmen zijn
geteld of gemanipuleerd. De tellingen in New Hampshire zijn verdacht. Omdat van de onuitgelegde verschillen tussen de handtelling en de machine tellingen in New Hampshire heeft Dennis gevraagd voor een recount. Ik doe dit niet in de verwachting dat een recount een significant verschil zal maken in de aantallen stemmen die voor mij waren uitgebracht, maar vanwege serieuze en geloofwaardige rapporten, beschuldigingen en rumors, en de integriteit van de machines.
Als New Hampshire akkoord gaat met een recount zal deze campaign ervoor betalen.
http://www.dennis4president.com/go/homepage-items/help-defend-the-integrity-of-our-voting-system/
http://seattletimes.nwsource.com/html/politics/2004121274_dennis12.html

Een Amerikaanse burger onderzocht welke kandidaat in de precincts won met handtellingen en welke in de precints met stemmachines. In zijn opinie
zou Obama New Hampshire gewonnen hebben met een handtelling.  Ongeveer 81% van de stemmen zullen worden geteld door de Diebold machines.

Of het de uitkomst veranderd is niet mijn issue.
New Hampshire is de eerste primary staat (Owia had een caucus) en er staat hier teveel op het spel.
Amerikanen hebben het recht om te weten dat hun stem daadwerkelijk telt.
#1 - 13-01-2008, 16:20 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15