Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nog 1 maand tot aan de verkiezingen 2012

Discussie gestart

hollandranch

Precies mijn punt!

:afro: Als je bijvoorbeeld kijkt naar het laatste debat, Romey bluft met zijn miljoenen banen maar als je kijkt naar Obama in 2008 dan zie je precies hetzelfde, veel beloftes weinig feiten. Obama heeft niets op korte termijn en probeert alles op education te gooien. Goede opleidingen zijn belangrijk, maar kijk eens naar de Westerse jeugd met hun iPhones en goudvissen blik en dan kijk eens naar de Aziaten die in de gang zitten om een les te volgen, wil je die inhalen, kansloos. Ik heb dagelijks te maken met Amerikaanse leveranciers en 90% is te beroerd om hard te werken, terug te bellen en Thinking outside the box kunnen ze al helemaal niet. Ik ben niet positief over de toekomst, denk dat het nog erger gaat worden, misschien kan Romney het beter doen, maar betwijfel het, maar onder Obama kan het alleen maar slechter worden, zie afgelopen 4 jaar.
#31 - 18-10-2012, 18:07 uur

PeterNY

De hele wereld is een puinhoop. Teveel mensen, te weinig grondstoffen, gebrekkig bestuur, falende democratische stelsels, religieuze fanatici, klimaatverandering en ga zo maar door.  :o

De meeste Amerikanen zijn inderdaad erg lui en kortzichtig weet ik uit eigen ervaring.
#32 - 18-10-2012, 18:14 uur

hollandranch

De hele wereld is een puinhoop. Teveel mensen, te weinig grondstoffen, gebrekkig bestuur, falende democratische stelsels, religieuze fanatici, klimaatverandering en ga zo maar door.  :o

De meeste Amerikanen zijn inderdaad erg lui en kortzichtig weet ik uit eigen ervaring.

Probleem is dat ze dit zelf niet zo zien, we are the best workers in the world schreeuwen, de enigste die ik hard zie werken zijn Mexicanen  :-X Enigste oplossing is WWIII, maar dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
#33 - 18-10-2012, 18:33 uur

PeterNY

Een virus zou ook goed werken qua bevolkingsafname.  8)
#34 - 18-10-2012, 19:03 uur

hollandranch

Een virus zou ook goed werken qua bevolkingsafname.  8)

Heb teveel zombie films gezien  ;D Maar idd, wat veel mensjes op deze aardkloot, ben niet voor niets verhuisd naar rural Texas, weinig Obama signs by the way  >:D
#35 - 18-10-2012, 19:22 uur

PeterNY

Hier op het lange eiland staan ook geen bordjes (voor Obama of Romney): alleen maar bordjes voor de verkiezingen van de staat en voor rechters en dergelijke.  ;D
#36 - 18-10-2012, 19:24 uur

hollandranch

Een van de buren heeft een Romney sign in het gras gezet en daarnaast een lege stoel, snapte dit eigenlijk niet, maar dat wel wel met die speech van Clint Eastwood te maken hebben, een doordenker  ;D
#37 - 18-10-2012, 19:28 uur

PeterNY

Mensen praten hier liever niet over politiek omdat er zoveel verscheidenheid is qua achtergronden.
#38 - 18-10-2012, 19:49 uur

hollandranch

Mensen praten hier liever niet over politiek omdat er zoveel verscheidenheid is qua achtergronden.

en omdat ze bang zijn om uitgemaakt worden voor racist, teabagger enz, Libs houden van Freedom of Speech, maar alleen hun eigen speech. Ga maar eens lezen op de Huffington Post, luister naar Left op de radio, elke mening van een ander word afgemaakt want alleen hun eigen mening is juist. Jij woont in een Liberal City dus moet je oppassen met je uitspraken denk ik, Freedom of Speech, yeah right >:(
#39 - 19-10-2012, 03:08 uur

Freckles49

Misschien dat het de economie iets zal helpen wanneer Amerika geen oorlog zou voeren in welk land dan ook. Ik ken Amerika niet anders dan oorlog voeren en dat kost 1000000000000000000000,00 zoiets? 
#40 - 19-10-2012, 14:10 uur

hollandranch

Misschien dat het de economie iets zal helpen wanneer Amerika geen oorlog zou voeren in welk land dan ook. Ik ken Amerika niet anders dan oorlog voeren en dat kost 1000000000000000000000,00 zoiets?

Geef je hierin volledig gelijk, Amerika speelt de rechter van de wereld, laat zijn eigen voik verhongeren om andere zgn te helpen, vergeet trouwens niet dat er veel olie belang zit in de oorlogen, denk je dat ze naar LybiŽ gingen om de mensen te helpen, yeah right en wat is bereikt, Irak een zooite, LibiŽ een zooitje en na 2014 Afghanistan een groter zooitje, heeft in 10 jaar meer dan 3 trillioen gekost. UN afschaffen zal ook een hoop geld besparen.
#41 - 19-10-2012, 14:21 uur

PeterNY

Het zou beter zijn om landen binnen te vallen en dan gewoon de grondstoffen over te nemen. Daarmee betalen die landen de VS terug. Dat lijkt me niet meer dan redelijk.  :afro:
#42 - 19-10-2012, 15:43 uur

hollandranch

Het zou beter zijn om landen binnen te vallen en dan gewoon de grondstoffen over te nemen. Daarmee betalen die landen de VS terug. Dat lijkt me niet meer dan redelijk.  :afro:

Kan ook, deed men toch al tot een paar eeuwen geleden en wie had er last van op een paar Indianen en Aboriginals na, niemand  ;) Amerika had geeneens bestaan in deze tijd  ;D
#43 - 19-10-2012, 15:50 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15