Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Republikeinen in St. Paul

Discussie gestart

bgroeneveld

De Republikeinse conventie komt in 2008 naar St. Paul. Dat wordt leuk, weet de hele wereld tenminste eindelijk waar St. Paul ligt (in Minnesota, in het midden, helemaal in het noorden, in de buurt van het begin van de Mississippi).

Ik heb voor een plaatselijk radiostation een verhaaltje gemaakt over de officiele aankondiging, woensdag 27 september.

Is hier http://www.tcdailyplanet.net/gallery/audio te beluisteren.

't Zal druk worden. (En onze logeerkamer is al vergeven, sorry)

#1 - 28-09-2006, 19:37 uur

Amsterican

Hey Benno!

Gefeliciteerd, dat gaat super interessant worden, de GOP in St. Paul!!!  Is Minnesota wat rechtser geworden of is dit meer een doel om de omringende staten naar de GOP te krijgen?  (WI, IL)
#2 - 28-09-2006, 20:01 uur

bgroeneveld

De Republikeinen willen zich wat meer op het Middenwesten richten en hopen inderdaad dat vier dagen van uitgebreide berichten hen zullen helpen.

Voor plaatselijke journalisten zal het helemaal een feest worden, ik neem aan dat president Bush een aantal 'exclusieve' interviews zal geven (ik denk niet dat ik in die rij zal gaan staan) evenals andere 'sterren' in het GOP firmament.

De plaatselijke bevolking zal waarschijnlijk meer het idee volgen van wat een Democraat hier zei: (Amerikaans) geld is groen, ongeacht wie het uitgeeft.

#3 - 28-09-2006, 22:19 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15