Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

wetten en regels USA zakelijk

Discussie gestart

Sansan

Hoi

Ik ben een student en loop stage. Het bedrijf waar ik stage loop, wil zijn markt verbreden naar amerika (van origine alleen Europa).

Weet iemand, met welke wetten en regels je rekening moet houden als je naar Amerika wil? Het is een product in de wintersport, we hebben vooral te maken met skigebieden en de funparken daarin.

Misschien weet iemand uitzonderingen die er zijn in Amerika? MBT de invoer van het product hebben we de juiste contacten. Echter, ik ben op zoek naar wetten die anders en bijzonder zijn in Amerika waar we misschen mee te maken kunnen krijgen.

Uiteraard ben ik aan het pluizen tussen de wetten. Misschien weet iemand hier t. Daat gaat sneller  ;)


Groeten,
San
#1 - 24-10-2008, 20:31 uur

Loek

Ligt eraan.
M.b.t. import regels/beperkingen zul je te maken hebben met de wetten op federaal niveau.  Dan heb je vervolgens nog te houden aan de wetten en regels binnen de staat waar je je product wilt afzetten.  Je zegt dat het een product is op het gebied van wintersport, en er zijn nogal veel staten waar wintersport wordt beoefend.  Ik zou me in eerste instantie richten op een staat om te kijken waar je allemaal mee te maken zult krijgen.

Je kunt voor de federale regels om te beginnen even kijken op deze site: http://www.cbp.gov/xp/cgov/trade/basic_trade/
#2 - 27-10-2008, 23:07 uur

ned in MO

Je eigen kamer van koophandel wil ook nog wel eens helpen
#3 - 28-10-2008, 16:01 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

bgroeneveld

De Amerikaanse ambassade in Den Haag heeft een speciale (commercial) afdeling die zich met dat soort zaken bezig houdt.
#4 - 29-10-2008, 06:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15