Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie wordt de volgende president van VS? Obama of Mc Cain?

Discussie gestart

AtlantaFan

De verkiezingen zijn voor bij. het verschil is te groot, ik zou haast zeggen -een AFGANG voor Mc.Cain-


Obama 334 - Mc.Cain 155

Heb een paar vrienden in America wonen - uit verschillende Staten - . Niet iedereen - doet zo gek - als de meeste Americanen -
Veel geld word er uitgegeven. -wat je allemaal wel niet kunt doen met dit geld- Ook zo denken -een kleine aantal Americanen erover-
Of de goede keuze op Obama is, moet de komen 4 jaar blijken.



#91 - 05-11-2008, 06:45 uur

bgroeneveld

Hij kan het in ieder geval niet slechter doen dan Bush, dat is bijna onmogelijk. En vrijwel zeker een stuk beter. De slechtste president ooit, gevolgd door de beste president.

We krijgen in ieder geval ons land terug.
#92 - 05-11-2008, 10:11 uur

Heerda

Na al die commotie op dit forum wil ik ons wel hartelijk feliciteren.
Daarom doe ik dat ook:'Van harte gefeliciteerd'
#93 - 05-11-2008, 13:10 uur

Fisherman

Citaat
De slechtste president ooit, gevolgd door de beste president.
Hoe kun je dat nou zeggen  :o !! Het is heel simpel,Obama moet zich eerst bewijzen als president ;)
Ik hoop dat hij het goed zal doen en dingen echt waar kan maken maar "praatjes vullen geen gaatjes" dus eerst zien en dan beoordelen!
Laten we hopen op het beste!!
#94 - 05-11-2008, 14:55 uur
« Laatst bewerkt op: 05-11-2008, 15:08 uur door Fisherman »

Pieter79

Helaas, ik had liever McCain als president gezien maar nu Obama overtuigend is gekozen sta ik ook achter hem. Ik wens hem veel succes en hopelijk kan hij zijn idealen waarmaken!
#95 - 05-11-2008, 15:57 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

MiamiHeat

Helaas, ik had liever McCain als president gezien maar nu Obama overtuigend is gekozen sta ik ook achter hem. Ik wens hem veel succes en hopelijk kan hij zijn idealen waarmaken!

Ik neem aan dat je straks gaat wonen in een "swing" state haha
#96 - 05-11-2008, 16:35 uur

Pieter79

Nee, in een blue state, maar de county waar we gaan wonen is wel red (republican)!! ;)
#97 - 05-11-2008, 16:38 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

sweatbox

Nee, in een blue state, maar de county waar we gaan wonen is wel red (republican)!! ;)

Dus ook hele dure loodgieters. >:D
#98 - 05-11-2008, 19:15 uur

Pieter79

Ik hoop eigenlijk geen 'Joe the Plumber' nodig te hebben in ons nieuw huisje... :D
#99 - 05-11-2008, 19:37 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

persianBrit

Ik weet het!. Het wordt Obama!  >:D
#100 - 05-11-2008, 19:57 uur

sweatbox

Alles beter dan dit:

Sarah Palin prank call

http://nl.youtube.com/watch?v=1nGlFxpgaw4

Te gek voor woorden.



Ik vond het telefoongesprek nogal zielig, maar ik was met stomheid geslagen tot ik las dat dat gesprek drie dagen eerder ingepland was door de Palin staf.
#101 - 06-11-2008, 18:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15