Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

**WILMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA**

Discussie gestart

Jez

Valt me nog mee dat de prijzen in NL nog niet zijn gestegen


Sssssssssssssssssssst!!! Je weet nooit wie er op dit forum neuzen!  :-X :-X :-X
#16 - 20-10-2005, 22:38 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

B-man

Wiepster, de kans dat jouw regio in een straal van 65 N Miles van het oog van Wilma komt te liggen is gestegen naar 21% waardoor je opeens bij een van de grotere kanshebbers hoort! De grootste kanshebber (in %) om vol geraakt te worden zijn Ft Myers, the Keys en Venice met zo'n 23%.

"Goede" nieuws is dan weer dat het waarschijnlijk "maar" een categorie 1 of 2 gaat zijn.

B-man
#17 - 22-10-2005, 13:54 uur
« Laatst bewerkt op: 22-10-2005, 14:03 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

wiepster

Wiepster, de kans dat jouw regio in een straal van 65 N Miles van het oog van Wilma komt te liggen is gestegen naar 21% waardoor je opeens bij een van de grotere kanshebbers hoort! De grootste kanshebber (in %) om vol geraakt te worden zijn Ft Myers, the Keys en Venice met zo'n 23%.

"Goede" nieuws is dan weer dat het waarschijnlijk "maar" een categorie 1 of 2 gaat zijn.

B-man
We hebben het overleefd, het viel allemaal heel erg mee, alleen de stroom viel even uit.
Terug naar ons appartement zagen we weinig schade en amper wateroverlast. Mijn dochter heeft nog gechat met familie in West Palm Beach en ook daar viel het mee, alleen was daar de stroom wat langer uit.
In  de Keys en Naples eo. schijnt het echter erger te zijn.
#18 - 25-10-2005, 03:10 uur

B-man

Beestje was toch nog wat krachtiger dan ze hadden gedacht. Sterke Cat. 3 (waar ze een paar dagen geleden nog een cat. 1 of 2 hadden voorspeld) is toch wel een pittige maar goed om te lezen dat het bij jullie wel mee is gevallen (heb idd de beelden van Naples live gezien)! We mogen toch langzaam gaan aannemen dat er niet nog een (orkaan) komt al duurt het seizoen nog eventjes. Volgens mij is er nog geen Beta aan het ontstaan.

B-man
#19 - 25-10-2005, 14:06 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

stinger

Wij hebben nu Tropical storm Gamma op ons dak!

Regen,regen en nog eens regen,al de straten staan blank,50 cm staat er zeker !!!het donderd en licht al vanaf 5 uur vanmorgen.We hebben een paar uur geen stroom gehad.
Alle scholen zijn dicht,ik heb vandaag vrij,en mijn dak lekt als een idioot.
En ik ben nu weer handdoeken aan het uitwringen en water aan het opdweilen.

Het voelt net als een regenachtige herfstdag in Nederland ;)
#20 - 16-11-2005, 21:09 uur

Jez

Bah, wat vervelend Stinger! En ik maar mopperen dat het hier al de hele dag miezert..............  Ik zal niet meer mopperen!
#21 - 16-11-2005, 23:45 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Jee, dat is minder. Vrij zijn is wel lekker, maar als dak lekt als een vergiet dan heeft het met dit soort buien toch ook zeker geen zin om met handdoeken in de weer te gaan.

Maar je hebt nog wel Internetaansluiting? Ben je met dit soort weer dan niet bang dat er kortslsuiting ontstaat met brand als gevolg?

Heb je al foto's kunnen maken van de omgeving op dit moment?
#22 - 17-11-2005, 00:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15