Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

9/11 Revisited

Discussie gestart

Anouk

Ik vond deze site op MySpace met daarop een bijna anderhalf durende film over een theorie over wat er nu echt gebeurd is op 11 September 2001.. Ik had al eerder over deze theorie gehoord en vind het ook nog niet eens zo gek klinken.. Maar ben dan nog wel nieuwsgierig achter de toedracht hiertoe - gewoon om nu dan eindelijk Osama officieel de oorlog te kunnen verklaren ofzo? Ik weet het niet, maar het is wel een interresante film om naar te kijken..


http://www.myspace.com/911revisited
#1 - 16-04-2007, 23:23 uur

bgroeneveld

Ik word zo moe van die mensen die overal snode complotten zien zitten.

En dit soort filmpjes zijn elders al uitgebreid afgekraakt.

Het probleem is, dat leken allerlei dingen gaan zitten verzinnen die door deskundigen al lang ontzenuwd zijn.

Nogmaals: ALS er al een complot achter het WTC zou zitten, dan zou dat zo langzamerhand wel uitgelekt zijn. ZO goed kunnen mensen geen geheimen bewaren.

Gekken hebben twee vliegtuigen het WTC binnengevlogen, een toestel is in het Pentagon geboord en passagiers hebben een vierde vliegtuig in Pennsylvania laten neerstorten.

Da's alles, en dat is meer dan genoeg. Alle verzinsels/spin die mensen daaromheen willen verzinnen is tijdsverspilling.

PS. Ik wil je nieteen een illusie ontnemen en je tere zieltje kwetsen, maar er worden in de Amerikaanse woestijn bij Roswell echt geen vliegende schotels verborgen gehouden. En ik heb zo mijn twijfels over Sinterklaars, de Kerstman en vooral de Paashaas.
#2 - 17-04-2007, 00:30 uur

Anouk

Ik denk dat die wetenschappers meer verstand van zaken hebben als iemand die hier op een forum post.. WTC7 was geeneens geraakt door iets, en toch storrte het gebouw PERFECT in.. Zelfs als was het gebouw geraakt aan de kant het dichtsbij de Twin Towers, dan zou alleen die kant instorten.. En niet lijken op het instorten zoals bij een controlled demolition.. En waarom zijn er dan geen andere gebouwen ingestort? Andere gebouwen stonden dichter bij de Twin Towers dan WTC7..

Maar ach, zo blijven er altijd mensen in denial en die alles maar slikken wat de government zegt..


Mijn tere zieltje? Verzin iets anders man ::)
#3 - 17-04-2007, 12:43 uur

MetalPig

WTC7 was geeneens geraakt door iets,
WTC7 is geraakt door grote stukken van WTC1 of 2 (weet even niet welke).

en toch storrte het gebouw PERFECT in..
Wat is 'perfect instorten'?

En waarom zijn er dan geen andere gebouwen ingestort?
Is dat zo? Nee.
Wikipedia: "In addition to the 110-floor Twin Towers of the World Trade Center itself, five other buildings at the World Trade Center site, including 7 World Trade Center and the Marriott Hotel, two New York City Subway stations, and St. Nicholas Greek Orthodox Church were destroyed or badly damaged."

Maar ach, zo blijven er altijd mensen in denial en die alles maar slikken wat de government zegt..
En dan zijn er de mensen die geloven wat niet met feiten te onderbouwen is...
#4 - 19-04-2007, 09:15 uur

B-man

Alles is ontzenuwt!

Mensen zijn nou eenmaal gek op spannende complotverhalen.

Waarom zouden ze WTC 7 expres opblazen? De Twin Towers alleen leken me al meer dan voldoende toch?!! Daarbij heeft dat gebouw gewoon ontzettend veel structurele schade opgelopen dat het wel moest instorten, zeker als er dan nog eens uren een grote brand in woedt.

Amerika zou alles zelf georganiseerd hebben. Whahahaha, yeah right. Hoeveel mensen moeten zoiets dan geheim houden en er ook blindelings mee akkoord gaan. "Wat gaan we doen, duizenden Amerikanen doden in de grootste aanslag op Amerikaanse bodem sinds Pearl Harbor? Prima doen we, ik ga even 20 mensen met een Arabisch uiterlijk zoeken die ons willen helpen. Ken jij nog zo iemand John?" Komop zeg!!!

Oh ja dat vliegtuig dat het Pentagon invloog was een raket want een vliegtuig kan toch niet zomaar verdwijnen?! Weet niet of mensen weten waar een vliegtuig van gemaakt is maar NIET van versterkt staal hoor anders vliegt dat een beetje lastig. Daarbij wil Kerosine behoorlijk branden en enorme temperaturen ontwikkelen waar zo'n vliegtuig echt niet tegen bestand is. Ik heb zelfs een Franse crash-expert horen bevestigen dat het vliegtuig door deze impact en temperaturen volledig "oplost", een FRANSE expert!!!!!!!

Heeft Bush het gebruikt om Osama en Afghanistan aan te vallen? Nee daar was al genoeg reden voor en omdat hij erachter zit ook gerechtvaardigd. Om Irak aan te vallen dan? Het kwam zeker niet slecht uit om het maar bot te zeggen maar dat plannetje zat waarschijnlijk al veel langer in zijn hoofd.

Leuk hoor dit soort verhaaltjes voor mensen die te veel tijd hebben en daarom maar theorieen gaan verzinnen maar geloof ze aub niet Anouk.

Voor mensen die dit soort verhalen over complottheorieen leuk vinden raad ik "Dark Side of the Moon" aan. Die gaat over hoe de maanlanding nep was en dat de oorlog in Vietnam is begonnen om dit te verdoezelen. Whahahahahaha
Zit heel goed in elkaar met getuigenissen van Kissinger, Rumsfeld, etc. geeft je een goed beeld van hoe geloofwaardig iets kan LIJKEN als je het maar goed inpakt en daarmee veel mensen kan laten twijfelen/geloven.

#5 - 19-04-2007, 12:46 uur
« Laatst bewerkt op: 19-04-2007, 12:58 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MetalPig

WTC7 was geeneens geraakt door iets,
WTC7 is geraakt door grote stukken van WTC1 of 2 (weet even niet welke).
Het was WTC1.

Hier is een filmpje over de schade aan WTC7: http://www.youtube.com/watch?v=IwdD6ERutEI
#6 - 27-04-2007, 19:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15