Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Aanstekers mogen vliegtuig weer in

Discussie gestart

hollandranch

#1 - 20-07-2007, 19:40 uur

Chiefram

Welke maatregel heeft nu eigenlijk wel nut?

Ik erger me nog steeds elke keer over dat ik mijn tandpaste (extra kleine tuve), shampoo, etc. in een klein doorzichtig zakje moet stoppen en bij de security eruit moet halen. Er is geen hond die er naar kijkt wat er in zit. Ik kan die flesjes net zo goed met vloeibare explosieven vullen en kan ze dan gewoon zonder enkel probleem mee aan boord nemen.

#2 - 21-07-2007, 03:02 uur

sweatbox

Ze zijn zo hard bezig met het zoeken naar tandpasta i n je handbagage, bommen en drugs is bijzaak.
#3 - 21-07-2007, 06:34 uur

Mrjn

Welke maatregel heeft nu eigenlijk wel nut?

Ik erger me nog steeds elke keer over dat ik mijn tandpaste (extra kleine tuve), shampoo, etc. in een klein doorzichtig zakje moet stoppen en bij de security eruit moet halen. Er is geen hond die er naar kijkt wat er in zit. Ik kan die flesjes net zo goed met vloeibare explosieven vullen en kan ze dan gewoon zonder enkel probleem mee aan boord nemen.



Ik ben verbaasd om dit te lezen. Op onze terugvlucht naar Frankfurt kon je in Amerika gewoon flesjes water, bekers cola en wat dan ook meenemen het vliegtuig in.
Maar goed, een flesje water dat je na de douane gekocht hebt, mag niet hier vanuit Europa dus niet en een aansteker mag wel. Ik heb de indruk dat ik meer schade kan aanrichten met een aansteker dan met een flesje drinken. Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
#4 - 21-07-2007, 09:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15