Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

American ride

Discussie gestart

Ebelix

Hieronder vindt je een link met het nieuwe nummer van Toby Keith met een erg leuk clipje. Het clipje is gemaakt op de jibjap manier.

Toby Keith-American Ride (Official Music VIdeo)

Veel kijk en luister plezier.
#1 - 03-11-2009, 14:18 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Gian

Heerlijk nummer, wel geinig trouwens die clip ... weer eens wat anders dan bijna naakte vrouwen die om een zanger zien hangen  ;)
#2 - 11-12-2009, 09:50 uur

Mrjn

Clip is koel!

Ik geloof dat ik het nummer niet helemaal begrijp. Is het nou wel of niet vol commentaar op de VS. Want TK is nou niet de meest voor de hand liggende persoon om kritisch te zijn over de VS, maar de dingen die hij aankaart, vind ik niet heel positief.

(Overigens is het ook wel leuk toeven in Toby Keith's I love this Bar & Grill in Las Vegas. Maar dit terzijde.)
#3 - 11-12-2009, 19:08 uur

Ebelix

Ik denk dat hij Amerika een spiegel voorhoudt zoals het nu is zonder een oordeel te vellen.
#4 - 12-12-2009, 13:38 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Wop

Hieronder vindt je een link met het nieuwe nummer van Toby Keith met een erg leuk clipje. Het clipje is gemaakt op de jibjap manier.

Toby Keith-American Ride (Official Music VIdeo)

Veel kijk en luister plezier.

Leuk!

Lekker 'Amerikaans' nummer ook!
#5 - 14-12-2009, 16:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15