Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amerikaanse supporter artikelen.

Discussie gestart

heivalido

Weet iemand meschien een bedrijf of winkel die voor een schappelijke prijs supporter artikelen verkoopt van de amerikaanse teams zoals die van de NHL, NFL, MBA of de MLB. Ik bedoel dus, vaantjes, shirts, buttons en sjaaltjes en zo. Ik ben hoofdzakelijk op zoek naar NFL spullen (voor wie het niet weet, NFL is de National Football League, en dan bedoelen we American Football)
#1 - 06-08-2004, 18:36 uur

Deion

Hallo,

Ik ben ook helemaal NFL freak, gave sport.
Hier wat sites voor je:

http://www.sportfanatics.nl/

http://www.flagnflshop.com/

Koop ze leeg zou ik zeggen.
#2 - 07-08-2004, 11:27 uur
« Laatst bewerkt op: 07-08-2004, 11:28 uur door Deion »

heivalido

heej tof man, hartstikke bedankt, ik ga gelijk ff een kijkje nemen.

Wie is jouw favoriete club in de NFL???
#3 - 07-08-2004, 17:20 uur

Deion

Buccaneerd all the way  8)
Ik vertrek 10 sept naar de US en dacht wel een wedstrijdje mee te kunnen pikken (niet de Buccs) maar ik ga op rondreis en de dagen dat ik precies in een NFL stad ben spelen ze uit  >:(
#4 - 07-08-2004, 21:32 uur

heivalido

Kijk aan, een mede Bucs fan, Mijn schoonvader en ik zijn sinds 2000 ook Buccaneers fans. Ik heb dat jaar de thuis wedstrijd tegen de Vikings bijgewoond, we stonden recht onder het piratenschip, dat was echt een geweldige ervaring en sindsdien ben ik dan ook fanatiek fan.  De wedstrijd eindigde in een 41-13 overwinning voor de Bucs, en de sportieve Viking fans kwamen ons feliciteren, ik sta zelfs met een vikings fan op de foto, moet je hier proberen, een ajax en een feijenoord fan op een foto krijgen. Mijn vrouw en ik zouden dit jaar de uitwedstrijd tegen de Oakland Raiders gaan kijken maar we hebben de vakantie moeten annuleren ivm onze vorderingen in de Greencard Loterij. Jammer maar als we de greencard krijgen, dan kan ik een seizoenkaart nemen  ;D
#5 - 07-08-2004, 22:10 uur

Deion

Damn, ik ben jaloers. Ik ga dit jaar naar het Zuid Westen dus geen Buccs voor mij helaas, maar ik ga zeker een keer terug naar Florida om een wedstrijd bij te wonen. Hopelijk kan ik het 1 en ander op de tv bekijken.
Ik ben fan van de Buccs sinds het seizoen van 96. Toen was het nog drama maar het begon al beter te worden. Hoogtepunt was uiteraard de Superbowl, ik werd gek !
#6 - 07-08-2004, 22:19 uur

heivalido

je werd gek...wij gingen compleet totaal helemaal door het dolle uit onze bol, de buren hebben die nacht echt niet geslapen, we keken op groot scherm, was echt gewelding. Onze friend in Florida heeft ook nog championship t-shirts hier naartoe gestuurd en een vriendin die afgelopen SB voor werk in Houston was heeft ook nog een t-shirt met helmen van de Panthers en de Patriots mee terug genomen. Wel jammer dat de Nederlandse tv zo weinig aandacht besteed aan deze pracht sport.
#7 - 07-08-2004, 22:24 uur

Deion

Dat is zeker jammer. Hoewel er vorig seizoen natuurlijk NFL Action was met samenvattingen. Het is elke jaar weer hopen dat iemand de Superbowl uitzendt zodat we in ieder geval die kunnen kijken.
Mijn pogingen hier Amerikaanse zenders te kunnen ontvangen hebben niks opgeleverd nog, dat zou ideaal zijn.
Hopelijk ben ik ooit ook in staat te verhuizen naar de VS want dat is nu niet ter sprake en dan neem ik een seizoenkaart (hoewel de Bucs seizoenkaart wachtlijst langer is dan 100.000 mensen  :o)
#8 - 10-08-2004, 09:30 uur

heivalido

Ik hoop dat dit seizoen SBS6 of RTL5 gewoon de SB weer uitzenden, ik neem er gewoonlijk altijd een vrije dag voor.
Mijn vrienden uit florida hebben me een cd gestuurd met daarop de kampiuoenschapsfilm van de Buccaneers. Echt een geweldige documantaire met een samenvatting van het gehele seizoen tot aan de gewonnen finale. Jammer dat ik Kazaa niet meer gebruik (ivm vele virussen) anders kon je hem zo downloaden.
#9 - 11-08-2004, 14:34 uur

Deion

Ik chat met een jongen via msn uit Amerika. Hij woont in Chicago maar zijn oma woont in Florida dus hij stuurt me regelmatig spullen van de Bucs. Ik koop zelf ook die action figures met Bucs figuren en ook een paar anderen.
Ik heb de DVD gekocht met de Superbowl erop van de Bucs deze:

Ik zoek alleen nog deze:

Alleen te bestelen via de Bucs website met veel verzendkosten.
Verder heb ik vorig jaar een plaque meegenomen van Warren Sapp en 1 van Mike Alstott en heb ik 2 gesigneerde foto's van Alstott en een poster. Ook heb ik een helm van de Bucs en een bobblehead van Alstott ( je kan wel zien wie mijn favo is).
#10 - 11-08-2004, 20:10 uur

heivalido

Die helm wil ik ook nog graag, maar zo duur  :( Verder zou ik nog een originele jersey willen maar 400 dollar is een beetje veel geld.
Alstott is ook mijn favoriet, ik heb er zelfs een imitatie shirt van (17 dollar bij Wal*Mart). Verder heb ik een koelkadt magneet, een buccaneers kentekenplaat en een originele verpakking van cornflakes met de kampioenschaps afbeelding. de cornflakes zitten er nog in en dat moet ook want dan wordt ie nog geld waard. verder heb ik wat kleine dingen als een sleutelhanger en een bucs bierpul. Dit alles komt uit florida.
#11 - 12-08-2004, 16:20 uur

Deion

Ik heb een replica helm, die was "maar" 130 euro bij Sportfanatics. Die echte zijn wel erg duur ja. Ik heb nog een replica shirt liggen van Derrick Brooks (XL) maar die draag ik eigenlijk nooit.
#12 - 12-08-2004, 19:59 uur

heivalido

Derrick Brooks is the man, sterke verdediger.
Op de luchthaven van Tampa verkopen ze gesigneerde helmen die gedragen zijn tijdens wedstrijden.....maar 600 dollar  :o maar wel heeeel gaaf
#13 - 13-08-2004, 00:43 uur

kathfred

Wij zijn dus ook fan van American Football en zitten ook bij een club in Nederland misschien voor de liefhebbers leuk om te weten het volgende:

Vanaf oktober gaat UPC de zender NASN (North American Sports Network) in het startpakket voor digitale televisie (D-TV) opnemen. NASN zend onder meer College football, NFL en CFL uit op voor ons fatsoenlijke tijden (College football rond 18.00 en 21.00 uur). Voor meer informatie kun je terecht op de website van NASN.

Een abonnement op UPC digital kost 14,95 euro per maand. Iedereen die D-TV van UPC kan ontvangen (check beschikbaarheid van D-TV door middel van de postcodecheck) en via de AFBN een abonnement op UPC Digital neemt, krijgt de eerste 2 maanden gratis.

Als je geïnteresseerd bent, kun je een email met daarin vermeld je naam en adresgegevens sturen naar [email protected]. Er wordt dan een reservering voor je aangemaakt voor de laatste week van september (zodat je geen minuut hoeft te missen). UPC zorgt er voor dat je dan zo spoedig mogelijk een aanmeldformulier toegestuurd krijgt.


Je kunt het een en ander nalezen bij www. AFBN.nl
#14 - 20-08-2004, 22:03 uur

kathfred

Nog even aanvullend op het vorige. Ik ben fan van de Rams, mijn partner van de Redskins, mijn zoon van de Cowboys en mijn dochter van de Packers. Wij hebben hier een kamer met alleen maar American Football een en ander gesigneerd door: Adam Vinnatiery, Kurt Warner, mijn wedstrijdshirt van de Rams is gesigneerd door Tom Nutton etc. Heerlijke sport. Zoals ik al eerder aangaf wij gaan ook naar alle wedstrijden van de Admirals. En ook al verliezen ze wel bijna alles, we gaan gewoon voor de gezelligheid en de sfeer en dat moeten ze bij het gewoon voetbal nog waarmaken.
#15 - 20-08-2004, 22:06 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15