Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Benzine!

Discussie gestart

Chiefram

Gisteren eventjes de Cadillac gevuld na hem helemaal leeg gereden te hebben: 35.16 US dollar!

HAHAHAHAHA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 ;D ;D ;D

Ik kan bijna niet meer wachten om weer te gaan tanken... het is hier gewoon LEUK om een benzinestation aan te doen, hihi...

De Renault Twingo die mijn vrouw in Nederland had koste vaak hetzelfde, maar dan in Euro's om hem te vullen en geloof mij maar... de Twingo heeft een iets kleinere tank dan de Cadallic...  ;)
#1 - 12-12-2004, 17:26 uur

xerxesc

en dat is duur voor de olie crisis waar we nu inzitten, als (met nadruk op als) dit voorbij gaat, dan zal de prijs heftig omlaag gaan!!!  
#2 - 13-12-2004, 03:27 uur

Jez

Nou; de 1e x dat wij in de States waren, hadden we de neiging een rondje te geven bij de benzinepomp; zóóó goedkoop!
#3 - 13-12-2004, 17:40 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

heivalido

wij betaalde in 2002 iets van 86 cent de gallon om de Van mee vol te gieten, de prijs ligt nu wel iets boven de dollar maar dat verandert (hopelijk)wel weer.
#4 - 13-12-2004, 23:59 uur

Annemiek

Jeetje, in New York zitten we boven de $2, iets van $2.06 per gallon is een van de goedkoopste benzine hier. Maar er zit ook de nodige belasting bovenop.
Annemiek
#5 - 14-12-2004, 00:58 uur

Chiefram

Hier in Chicago area betalen wij $2.09 per gallon. Men vindt het hier schrikbarend duur, terwijl wij moeten lachen om zulke prijzen!  ;)
#6 - 14-12-2004, 16:58 uur

Annemiek

Wacht maar tot je een tijdje hier bent, dan ga je ook steen en been klagen
Annemiek
#7 - 15-12-2004, 18:55 uur

PetraVS

Wat is het hier dan goedkoop, ik heb net $1.87 per gallon betaald, bij een "duur" Mobil station zelfs.
#8 - 15-12-2004, 21:44 uur

Jez

Ik heb net even om zitten rekenen, maar wij betalen (met de huidige dollar-stand) ca. $3,05 per gallon; in euro's is dat ca. €4,50...............
Klaag, klaag, steen & been !!!  >:( >:( >:(
#9 - 15-12-2004, 21:48 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Wacht maar tot je een tijdje hier bent, dan ga je ook steen en been klagen
Annemiek

Het vreemde is dat sommige dingen hier idioot goedkoop zijn en je kortingen krijgt die onvoorstelbaar zijn, terwijl andere simpele dingen weer extreem duur zijn. Ik verbaas me elke dag weer over de prijsverschillen met Nederland.
#10 - 16-12-2004, 05:21 uur

Annemiek

Zou het niet liggen aan de hoeveelheid belastingen die er op de spullen zitten? Dat benzine hier duurder is dan bv Pennsylvania, is in ieder geval de belasting die erop zit. Met Nederland vergeleken is het zeker nog goedkoop.
Zit er op elektronica in Nederland niet meer belasting dan hier?
Annemiek
#11 - 16-12-2004, 20:32 uur

Chiefram

Ik kocht deze week extra geheugen uitbreiding voor mijn nieuw komputer.

Kosten $24.95 per module...

Bij het afrekenenen kreeg ik een korting van (lachen) $27.95 op deze moduul...

Ook heb ik deze week een pak glossy fotopapier gekocht voor de printer.

Kosten $16.95 voor 20 vel...

Bij het afrekenen kregen wij $10.- korting, dus betaalden we maar $6.95 voor die 20 vel...

Heel onwerkelijk allemaal, maar zo gaat het hier schijnbaar. Zowat alles in on sale. Moet je over twee weken eens kijken, hahaha dan begint het pas goed!  ;) :D
#12 - 16-12-2004, 21:06 uur

Bakvet

Ik heb net even om zitten rekenen, maar wij betalen (met de huidige dollar-stand) ca. $3,05 per gallon; in euro's is dat ca. €4,50...............


Waarmee opnieuw is aangetoond dat...  ;D
#13 - 16-12-2004, 23:05 uur

Chiefram

Vandaag zijn we wezen kijken naar pre-owened auto's, omdat wij voorlopig ook eventjes een eigen auto moeten hebben tot het moment dat ons huis in Nederland verkocht is... dan kunnen we pas kopen wat we echt willen!  :P

Dus wij opzoek naar een leuke 'gebruikte' 4WD, zoals een Jeep Grand Cherokee of Ford Explorer.

Vanmiddag hebben we proefgereden in een V6-4.0L Explorer en we vertelden de verkoper dat we vanavond (dit moet zometeen nog gaan gebeuren) in een zelfde auto elders proef gaan rijden, maar dan met een V8-4.6L motor. (Dan weten ze gelijk dat ze heel erg hun best moeten doen met de prijs, hahaha)...

Die man zei dat een V8 motor iets meer verbruikt dan de V6 die hij ons wilde verkopen en dat dat een belangrijk punt was om mee in onze beslissing te nemen.

Ik rolde helemaal over zijn buro heen, hahaha! Ik vertelde wat de prijzen in Nederland zijn per gallon, omgerekend in dollars.

Toen was het even helemaal stil...  8)
#14 - 17-12-2004, 03:08 uur

PetraVS

Ik heb net even om zitten rekenen, maar wij betalen (met de huidige dollar-stand) ca. $3,05 per gallon; in euro's is dat ca. €4,50...............


Waarmee opnieuw is aangetoond dat...  ;D

Er hier iets niet klopt ;).  $3,05 is geen 4,50 euro,  maar 2,30 euro.
#15 - 17-12-2004, 21:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15