Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

College

Discussie gestart

Poison ArroW

ik wil in usa naar college gaan kheb er ook een oom enzo, maar hoezo is het zo duur dan? en wat als je niet slaagt? moet je dan weer 10.000 euro's betalen ofzo, best wel ziek eigenlijk? maar hoe kan je het beste doen enzo dan... groetjes
#1 - 14-12-2004, 20:53 uur

Chiefram

Als je je best doet hoef je niet bang te zijn dat je niet zult slagen! Wel eventjes positief blijven over jezelf hoor!  ;) :D
#2 - 15-12-2004, 16:07 uur

enny

College kost hier tussen de $10,000 en $30,000 per jaar (hangt van de college af)en dan moet je nog kost en inwoning. Dure bedoening hier. En wat bedoel je als je niet slaagt moet je 10,000 euro's betalen?Aan wie? Je moet dan gewoon weer van het begin af beginnen.
#3 - 15-12-2004, 17:01 uur

Poison ArroW

College kost hier tussen de $10,000 en $30,000 per jaar (hangt van de college af)en dan moet je nog kost en inwoning. Dure bedoening hier. En wat bedoel je als je niet slaagt moet je 10,000 euro's betalen?Aan wie? Je moet dan gewoon weer van het begin af beginnen.
whaha  ik bedoel als je die jaar niet slaagt,

maar zoals chiefram zei, slagen we gewoon!

maareuh waar kan ik informatie vinden dan? welke site's enzo... ik heb wel brochure gehad enzo, maar ik kan liever zelf kijken en aanmelden enzo en regelen bla bla
#4 - 15-12-2004, 18:26 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15