Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Complot ontdekt voor aanslag JFK

Discussie gestart

Wop

In de VS is een complot ontdekt om een aanslag te plegen op de luchthaven John F. Kennedy in New York. Er zijn drie mensen gearresteerd en naar een vierde wordt nog gezocht. Ze komen uit de VS, Trinidad en Guyana en zouden geen banden hebben met al-Qaida. Een van de vier heeft op het vliegveld gewerkt.

Volgens de autoriteiten gaat het om moslim-extremisten die ondergrondse kerosinetanks, brandstofleidingen en tankwagens wilden opblazen. De plannen waren nog in een pril stadium.

De verdachten verkenden het vliegveld, maakten foto's en haalden informatie van het internet, zegt de FBI.
#1 - 02-06-2007, 20:27 uur

hollandranch

In de VS is een complot ontdekt om een aanslag te plegen op de luchthaven John F. Kennedy in New York. Er zijn drie mensen gearresteerd en naar een vierde wordt nog gezocht. Ze komen uit de VS, Trinidad en Guyana en zouden geen banden hebben met al-Qaida. Een van de vier heeft op het vliegveld gewerkt.

Volgens de autoriteiten gaat het om moslim-extremisten die ondergrondse kerosinetanks, brandstofleidingen en tankwagens wilden opblazen. De plannen waren nog in een pril stadium.

De verdachten verkenden het vliegveld, maakten foto's en haalden informatie van het internet, zegt de FBI.

Stemmingmakerij??????  Verkiezingen komen eraan, dus ........ Ik moet bij dit soort berichten altijd denken aan die zgn terroristen in Nederland met hun plattegrond van Schiphol, tjonge wat een sensatie om een paar pubers die zich vervelen.
#2 - 03-06-2007, 03:34 uur

petratimmer

Dat ben ik niet met je eens. Ik vrees dat je dat hier in NY ook niet hardop hoeftte zeggen. Ik vrees toch dat je dit wat te licht op neemt. Ik ben er zelfs van overtuigd er veel meer gebeurd zonder dat wij het weten.

#3 - 03-06-2007, 04:46 uur

bgroeneveld

Volgens deskundigen geciteerd in de kranten hier, hebben de 'terroristen' zich erg verkeken. Kerosine (de 'benzine' voor vliegtuigen) ontploft en brandt maar heel moeilijk, ze hadden nooit een zo grote brand/ontploffing kunnen veroorzaken als je zou denken als je gelooft wat je in films ziet.

#4 - 03-06-2007, 20:05 uur

hollandranch

Wat ik een beetje vreemd vind dat het niet echt groot nieuws is en dat ze blijkbaar deze mensen al bijna 2 jaar volgen en dat er toch een ontsnapt is. Dat bedoelde ik met mijn opmerking eerder, het lijkt me wat opgeblazen (leuke term) nieuws. Ik zou het verschrikkelijk vinden als er een aanslag gebeurt, logisch. Ik vond dat hele gedoe in Nederland met die Hofstad groep ook over done. Een paar pubers, wat wapens en een plattegrond en heel het land in rep en roer. Ik vrees dat er duizenden van dit soort groepjes aktief zijn, alleen al om de aandacht die ze kunnen gaan krijgen en dat verdienen ze niet, de bajes in, sleutel weggooien en stil zwijgen.
#5 - 06-06-2007, 05:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15