Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

creditcard las vegas

Discussie gestart

vegasvicky777

even een korte vraag. heb je voor las vegas een creditcard nodig? alles is al via reisburo geboekt en betaald. er wordt geen auto gehuurd etc.
anders moet ik hem nog snel aanvragen. volgens mij kan je overal makkelijk pinnen. bij het inchecken bij het hotel vragen ze dan om je creditcard, ook als alles via het reisburo betaald is. ???
#1 - 31-01-2007, 10:08 uur
VegasVicky777

Mr-Leo

naar amerika zonder creditcard is als las vegas zonder te gokken...
#2 - 31-01-2007, 11:16 uur

vegasvicky777

nee eerlijk..waar heb ik m dan voor nodig, ik kan toch pinnen of contant betalen..
#3 - 31-01-2007, 11:19 uur
VegasVicky777

Rebecca

Ik ben ook nog nooit naar Amerika geweest met een credit card. Sterker nog ik heb er niet eens een! Ik heb me altijd weten te redden door mijn geld daar te pinnen bij een bank.
#4 - 31-01-2007, 12:15 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

Bill

nee eerlijk..waar heb ik m dan voor nodig, ik kan toch pinnen of contant betalen..
Ze vragen een CC voor de drankjes die je drinkt uit de kamerbar, films, eventueel internet, dat soort dingen. Als je geen CC hebt vragen ze om een deposit, één geluk er zijn zat geldautomaten in de buurt. wink
#5 - 31-01-2007, 12:32 uur

hollandranch

even een korte vraag. heb je voor las vegas een creditcard nodig? alles is al via reisburo geboekt en betaald. er wordt geen auto gehuurd etc.
anders moet ik hem nog snel aanvragen. volgens mij kan je overal makkelijk pinnen. bij het inchecken bij het hotel vragen ze dan om je creditcard, ook als alles via het reisburo betaald is. ???

yip, je creditcard is voor een hotel een soort garantie, want als je uitcheckt worden de eventuele kosten hierop verhaald, huur kluis, minibar, telefoon en ook als stiekem uitcheckt met de tv onder je arm kunnen ze geld halen bij je creditcardmaatschappij, dus snel een creditcard aanvragen
#6 - 31-01-2007, 15:13 uur

Mr-Leo

nee eerlijk..waar heb ik m dan voor nodig, ik kan toch pinnen of contant betalen..

waarom zou je steeds op zoek gaan naar ATM's en met een boel geld op zak rond lopen als je ook een creditcard kunt gebruiken? is toch veel makkelijker? als je bestolen wordt is je cash weg, een creditcard is verzekerd en kun je laten blokkeren... ik bedoel, waarom zou je niet zo'n ding aanvragen?
#7 - 31-01-2007, 18:38 uur

jaborg

Aanvragen die CC.

Niets is zo handig in amerika dan een CC.
Je kunt er overal mee terecht ook voor heel kleine bedragen.
Desnoods neem je hem voor een jaar.







#8 - 31-01-2007, 21:17 uur

Mr-Leo

hier ik zie toevallig een mooie actie! neem je een ING card classic krijg je gratis een Ipod shuffle.  cheerb
#9 - 31-01-2007, 22:12 uur

vegasvicky777

iedereen bedankt voor jullie reacties!! ik weet nu voldoende!!! thanks! cheer
#10 - 02-02-2007, 11:44 uur
VegasVicky777

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15