Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

sportwedstrijd

Discussie gestart

steven

Heeft er iemand ervaring met het bijwonen van een Sportwedstrijd in LA of San Francisco ?
Ik wil dit toch eens meegamaakt hebben (Baseball - Football - Basketball)
Is dit betaalbaar, en kan je als tourist aan kaartjes geraken ?

Wij doen van 19 juli tot 17 augustus de "westen-tour" en starten in LA, richting SF

#1 - 10-07-2006, 11:54 uur

Moenkou

Twee jaar geleden, precies op de dag zelfs, zijn wij naar SF Giants - Arizona Diamondbacks (Basaball) geweest. Is schitterend om mee te maken in een bomvol stadion. Het is wel verstandig om vooraf alvast kaartjes te regelen (via internet). Wij moesten ze nu op de zwarte markt kopen tegen een uiteraard hogere prijs  :(
#2 - 10-07-2006, 14:33 uur
'04 San Francisco-Las Vegas; '05 New York-Washington DC-Boston-New York; '06 New York-Seattle by Amtrak; '07 Las Vegas; '08 (1) Atlanta, Memphis, Las Vegas; '08 (2) San Francisco; '08 (3) New Orleans-Miami; '09 (1) Indianapolis (Indy 500) en Chicago; '09 (2) Las Vegas-San Francisco; '10 New York; '11 Washington DC, San Francisco en Miami; '12 (1) Orlando (Daytona 500)-Key West; '12 (2) Los Angeles-Las Vegas-Death Valley-Sequoia NP-Los Angeles; '13 (1) New York; '13 (2) Washington DC-Kill Devil Hills-Charleston-Gatlinburg-Nashville-Memphis-New Orleans; '14 (1) San Francisco (+1/2 marathon), Las Vegas, San Diego; '14 (2) Hawaii (Oahu, Big Island, Maui en Kauai); '14 (3) Las Vegas (+1/2 marathon); '15 (1) New York, San Francisco (+1/2 marathon), Seattle, Los Angeles; '15 (2) Dallas (?), Las Vegas (+1/2 marathon), Key West

EvertK

Wij hebben dit jaar een baseball wedstrijd van de Seattle Mariners bijgewoond. Kaartjes variëren in prijs en waren vanaf 14$ (hogere tribunes, bankjes dus geen stoeltjes) beschikbaar. Afhankelijk van waar je wilt zitten betaal je dan natuurlijk meer. Wij hadden uiteindelijk kaartjes van ca 35$ p.p. en woonden de allersnelste wedstrijd ooit in de geschiedenis van baseball bij (nog geen 2 uur)   ??? Tja, je moet het maar treffen.... We vonden het wel leuk om te doen, maar de prijzen van de drank- en etenswaren vonden we eigenlijk aan de behoorlijke prijs (gemiddelde prijs 5$ per consumptie).

In Seattle en omgeving waren in vele malls winkeltjes van de Mariners aanwezig. Daar kan je naast artikels als caps en shirts ook de kaartjes kopen. Hoe e.e.a. in het zuidwesten is geregeld kan ik je niet vertellen, maar ik verwacht dat het daar niet veel anders zal zijn.

Je kunt natuurlijk ook even de website van een lokale sportclub bezoeken (LA: http://losangeles.angels.mlb.com SF: http://sanfrancisco.giants.mlb.com) waar je ook tickets kunt bestellen en informatie over de wedstrijddagen treft.
#3 - 10-07-2006, 14:56 uur
« Laatst bewerkt op: 10-07-2006, 15:00 uur door EvertK »
Lees onze reisverhalen op www.kippfamily.net en laat je reacties achter!

Vegas

Hoi,

Ik heb dit jaar in Denver een baseball wedstrijd bijgewoond, best aardig.
Geen topwedstrijd, maar alla, wel 4 uurtjes vermaak.

Ik kocht een kaartje 1 uur voor aanvang wedstrijd.
Plek zat nog.
Kaartje kosste me 25 dopllar ofzo.
Prijzen vanaf 4 $ tot 60 $

Basebaal is redelijk saai, maar het is wel leuk om zo'n evenement mee te maken.

Zeker als je kop levensgroot op scherm te zien is door het hele stadion......
#4 - 10-07-2006, 15:35 uur

MiamiHeat

Ik probeer altijd een game bij te wonen als ik in de States ben.............lukt ook altijd. Baseball of Basketball.............kaartjes beginnen allemaal zo rond de 15 dollar maar wil je courtside bij de Miami Heat zitten dan betaal je +/- 1500 Dollar.

Gewoon even naar het Game schedule kijken op internet en op game day gewoon tickets aan de box kopen.............
#5 - 10-07-2006, 15:38 uur
« Laatst bewerkt op: 10-07-2006, 21:28 uur door The Grove »

Hans B

Hallo Steven,
ik heb in alle jaren dat ik op vakantie in de zomer naar de VS geweest probeer ik elk jaar een honkbalwedstrijden te zien.
Nooit problemen gehad met kaartjes kopen, mijn goedkoopste ticket was $7 en duurste $17, dan zit je wel op de hoogste rijen.
Maar wat geeft het, de ervaring is geweldig, vooral bij een goed bezet stadion.
Ga even surfen naar MLB.com, vervolgens links boven naar team sites, kies daar San Fransisco of Los Angeles (dodgers of angels), ga dan naar scedule en je krijgt per maand het schema van de gekozen ploeg. Verder zijn prijzen, tijden, etc... duidelijk aangegeven.
Wellicht is het handig vooraf ook even te kijken op dezelfde MBL-site, maar dan bij standings, daar krijg je de competitiestanden. Ik kan mij voorstellen dan wanneer een team bovenaan staat, de kaartjes wat schaarser zijn.
veel plezier, Hans
#6 - 10-07-2006, 21:42 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

HenkM

Ik ben 5 jaar geleden naar een wedstrijd van de Oakland A's (honkbal) geweest. Kaarten daar ter plekke (op het parkeerterein) gekocht van een handelaar. Ze waren niet duurder, volgens mij ook nog iets goedkoper. Nadeel was wel dat we ver en hoog achter in het stadion zaten.

Vaak, als de wedstrijd niet is uitverkocht (meestal niet), kun je gewoon aan de kassa kaarten krijgen. Meestal hebben de major league clubs ook verkooppunten in het centrum van de stad waar ze gevestigd zijn.

Ik ga, als ik bij familie ben, meestal ook naar een paar wedstrijden in een lagere klasse, een team uit de rookie-league (laagste klasse in het proffesionele honkbal). Dit is goedkoper en niet zo massaal (lees:gezelliger) dan major league wedstrijden. Het niveau van het spel is nog steeds hoog genoeg om van te genieten. Persoonlijk vind ik dit soort wedstrijden leuker om naar toe te gaan.

Ik denk trouwens dat er in de periode, die jij noemt, alleen maar honkbal wordt gespeeld. Of wordt er dan ook al weer gebasketbald ?
#7 - 10-07-2006, 21:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15