Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Formule 1 Seizoen '06

Discussie gestart

MiamiHeat

Jaja...........nog 6 weekjes en dan is het weer zover.............het F1 seizoen gaat weer van start.

Gelukkig staat de GP van de USA op de kalender..............hoop alleen dat het niet zo'n sof gaat worden als vorig jaar.

Nog meer F1 fans aanwezig?

Greetz
#1 - 03-02-2006, 22:26 uur

jaborg

Ik blijf er niet voor thuis, maar we kijken wel. Alleen als het kan niet op de nederlandse zenders. Alleen dat commentaar al.
#2 - 03-02-2006, 22:36 uur

Jez

Afgelopen seizoen weinig gekeken, maar meestal wordt er hier wel rekening mee gehouden! Vooral met het commentaar van Olaf Mol vind ik het genieten. En toen Jos nog meedeed; hadden we hier weddenschappen in welke ronde hij eruit zou liggen  ;D
#3 - 03-02-2006, 22:57 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jaborg

Jos is een beetje als Barny zodra ze wat kunnen krijgen ze het hoog in de bol. Maar ja je ziet wat er gebeurt.
#4 - 03-02-2006, 23:01 uur

Hans B

Nog meer F1 fans aanwezig?
Ik kan niet zeggen dat ik een echte fan ben, maar ik vind het wel een aardig kijkspektakel. Zeker nu er weer Nedelander(s) meedoen, al is het meestal niet vooraan, maakt het wel wat leuker om naar te kijken. Ik ben 3 jaar geleden vlakbij het Indy gebeuren langs gereden, maar er niet in geweest. Gaf me wel een kick om het in het voorbijgaan te zien.
Hans B.
#5 - 06-02-2006, 16:08 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Ebelix

Ik kijk niet vaak maar ik volg het wel. Vaak probeer ik de start mee te pakken omdat ik dat het leukste vind.
#6 - 08-02-2006, 10:56 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

MiamiHeat

Afgelopen twee jaar nog op Franchorchamps aanwezig geweest bij de F1 races maar dit jaar zit het er niet in.............

  612     Teletekst wo 08 feb           
 ******AUTOSPORT**********************
       Geen Formule 1 op Francorchamps 
 **************************************
 De internationale autosportfederatie
 FIA heeft de Grote Prijs van België,die
 in september verreden zou worden op het
 circuit van Spa-Francorchamps,van de   
 WK-kalender gehaald.                   
                                       
 "Het circuit heeft nu alle tijd om de 
 vele en noodzakelijke verbeteringen aan
 de faciliteiten af te ronden",aldus een
 woordvoerder van de FIA,die voorts liet
 doorschemeren dat de GP van België in 
 2007 waarschijnlijk weer terug op de   
 kalender komt.                         
                                       
 Het komend seizoen,dat op 12 maart in 
 Bahrein aanvangt,telt nu nog achttien 
 races in plaats van negentien.         
                                       
 ***************************************

We zouden toch al naar de Nürburgring gaan............... 2006-10
#7 - 08-02-2006, 19:54 uur

Mirjam

Ik ben een enorme fan van de F1. Ik ben ook naar een aantal races geweest. Een keer in Hongarije (2002), Nurburgring (2003 en 2004 en dit jaar) En in 2003 heb ik de pitwalk gedaan in Indianapolis. We reden route 66 en ik wist dat we rond die tijd in Chicago waren. Je kon alleen de pittwalk doen als je een kaartje had voor de race zelf. Dat hadden we niet, omdat we dan weer terug waren in Nederland. Ik heb het circuit een email geschreven, dit uitgelegd en we konden bij de boxoffice gratis kaartjes halen voor de pittwalk.
Fantastisch geregeld en wat een ervaring. Diverse coureurs van dichtbij gezien, een rondje over het circuit gereden met een bus. Als je in de buurt bent, ook al is er geen race, zeker een bezoekje waard. En ooit zal ik hier een F1 race zien.
Laten we inderdaad hopen dat het niet zo'n fiasco is als afgelopen jaar.
#8 - 08-02-2006, 20:05 uur

MiamiHeat

Gaaf zeg..............mijn grote wens is om de F1 van Australië mee te maken................de planning is over 3 jaar!!!  8 jaar geleden kon ik er niet heen omdat ik 1 week ervoor helaas weer naar huis moest :'( :'(
#9 - 08-02-2006, 20:07 uur

Mirjam

Australie wi ik ook graag zien. Erg balen dat je een week daarvoor naar huis ging. Eigenlijk wil ik ze allemaal zien. Als ik een jackpot win, wil ik graag een seizoen alle races gaan bekijken. Een wereldreis met een thema.  ;D
#10 - 08-02-2006, 20:14 uur

Tekkel

Over een half uurtje op Turner Classic Movies; Grand Prix


http://www.imdb.com/title/tt0060472/

Echte fans moeten die gezien hebben.

Bart (de harddisk recorder staat al op scherp)
#11 - 08-02-2006, 20:33 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Mirjam

Helaas geen TCM, maar wil de film graag zien.
#12 - 08-02-2006, 20:35 uur

Tekkel

Dan moet je even iemand met een HDD/DVD recorder lief aankijken. ;)

Bart
#13 - 08-02-2006, 21:06 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Mirjam

Gedaan, en ik ben erg benieuwd. Hoorde dat er authentieke beelden van races inzitten.
#14 - 08-02-2006, 21:23 uur

Tekkel

Dan moet je even iemand met een HDD/DVD recorder lief aankijken. ;)

Bart


Gedaan, en ik ben erg benieuwd.

Was ik dat?
Of was het de buurman?

Bart
#15 - 25-02-2006, 12:58 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15