Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Honkballer vijftig duels geschorst

Discussie gestart

Wop

NEW YORK - Een van de grote Amerikaanse honkbaltalenten heeft een schorsing van vijftig duels gekregen. Delmon Young, spelend voor Tampa Bay Devil Rays in de minor league, kreeg de straf, omdat hij zijn knuppel naar een arbiter wierp en hem op de borst raakte.

Young was in 2005 speler van het jaar in de minor league. Nadat de arbiter hem op 27 april met drie slag had teruggestuurd naar de spelersbank, reageerde Young woedend. Zijn actie ging op televisie heel Amerika door.

Het is de langste straf in de 123-jarige geschiedenis van de international league (IL). De 20-jarige speler krijgt tijdens zijn schorsing geen salaris en moet tevens een taakstraf van vijftig uur uitvoeren.

bron: nu.nl
#1 - 10-05-2006, 09:39 uur

Gian

NEW YORK - Een van de grote Amerikaanse honkbaltalenten heeft een schorsing van vijftig duels gekregen. Delmon Young, spelend voor Tampa Bay Devil Rays in de minor league, kreeg de straf, omdat hij zijn knuppel naar een arbiter wierp en hem op de borst raakte.

Young was in 2005 speler van het jaar in de minor league. Nadat de arbiter hem op 27 april met drie slag had teruggestuurd naar de spelersbank, reageerde Young woedend. Zijn actie ging op televisie heel Amerika door.

Het is de langste straf in de 123-jarige geschiedenis van de international league (IL). De 20-jarige speler krijgt tijdens zijn schorsing geen salaris en moet tevens een taakstraf van vijftig uur uitvoeren.

bron: nu.nl

Wat zijn dit nu weer voor praktijken, dit slaat echt nergens op.
Waarvoor heeft Delmon Young nou dan die 50 uur taakstraf voor gekregen, omdat hij woedend reageerde en die schorsing
van 50 duels omdat hij die arbiter heeft geraakt.

Jereinste onzin gewoon, ik kan snappen dat je een paar duels geschorst krijgt, maar 50 en dan ook nog eens taakstraf van 50 uur  ???

Wat een mafkezen, kom op zeg  2006-03
#2 - 10-05-2006, 14:29 uur

Wop

Ach ik vind het nog niet eens zo slecht niet.. Dit zijn natuurlijk onbezonnen acties en de arbiters moeten ten alle tijd beschermd worden. Het is natuurlijk wel extreem deze straf, maar ik geloof niet dat hij (of een ander) het nogmaals in zijn hoofd haalt.
#3 - 10-05-2006, 14:58 uur

Gian

Ach ik vind het nog niet eens zo slecht niet.. Dit zijn natuurlijk onbezonnen acties en de arbiters moeten ten alle tijd beschermd worden. Het is natuurlijk wel extreem deze straf, maar ik geloof niet dat hij (of een ander) het nogmaals in zijn hoofd haalt.

Daar kan je wel eens gelijk in hebben, maar ik vind 50 duels toch wel errug pittig hoor, en dan ook nog eens
en taakstraf van 50 uur.

Mijn hemel als hier een arbiter of wat dan ook aangepakt word omdat de speler het niet eens is met de aanpak dan krijgen ze eens
5 wedstrijden, ach en dan kunnen ze wel weer meespelen  2006-10
#4 - 10-05-2006, 15:09 uur

Loek

Dit soort overtredingen worden hier altijd veel strenger aangepakt.  Vergeet niet dat sportevenementen hier veel meer een familie aangelegenheid is dan in NL.  Dus veel (kleine) kinderen in het publiek, en men wil absoluut niet dat zo'n sporter het slechte voorbeeld geeft voor die kinderen.  Ik vind het wel een terechte straf.  Dat soort straffen voorkomen dat sportevenement hier veranderen in de geweldadige uitspattingen die je in europese voetbal stadions ziet.
#5 - 11-05-2006, 00:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15