Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Je gevoelens over je huurauto in Amerika

Discussie gestart

thieske

Dat heet een kleine benzinetank ;D
Mijn SUV kan meer dan 500km op een tank rijden (maar er past ook 100 liter peut in)  :afro: :afro:

Oef dat is effe wennen zeg, ik heb een 65 liter tank en daar rijd ik vrolijk 1000km mee  8)
Het viel me ook op dat je daar niet overal diesel kon tanken (we hadden overigens een benzine uitvoering, de man bij het verhuurbedrijf keek ons vreemd aan toen ik vroeg wat ik moest tanken... "the cheapest one, off course..."
#16 - 14-03-2010, 09:30 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

ejb

Wij zijn altijd verliefd op onze huurauto´s in de USA, onze ´huurgeschiedenis':
- Ford Mustang convertible
- Lincoln Aviator
- Toyota Highlnder
- Jeep Grand Cherokee
- Ford Expedition

De Ford's waren echt favoriet, de Mustang is voor ons niet echt een optie (we hebben drie hele jonge kinderen, dus dat zou niet echt passen), maar de Expedition...maar als je naar wegenbelasting en verbruik gaat kijken wordt dat hier ondoenlijk, dus dan maar zo snel mogelijk emigreren  ;) 8). Dit jaar hebben we trouens een Chrysler Suburban gehuurd (of vergelijkbaar uiteraard, al weet ik niet wat dat dan zou zijn), ben heel benieuwd hoe die ons gaat bevallen  :).
#17 - 01-04-2010, 12:59 uur
« Laatst bewerkt op: 01-04-2010, 21:17 uur door ejb »



Jez

Misschien is de Ford Flex dan ook iets om eens te proberen? Wij zijn er erg enthousiast over. Ruim, luxe, rijdt heerlijk. Afgelopen januari met 4 volwassenen erin rondgereisd en we hadden plenty ruimte.
#18 - 01-04-2010, 20:40 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ejb

Die ziet er inderdaad ook erg ruim uit Jez (heb even op de site van Ford gekeken, kende hem niet), alleen vind ik hem niet zo mooi van buiten  embarressed.
#19 - 01-04-2010, 20:48 uur



Jez

Tja, je moet er inderdaad van houden. We hebben hem nu 2x gehuurd en hadden er wel veel bekijks mee, omdat dit model nog niet zo lang en zoveel in Amerika (en Canada) rond rijdt. Zelfs een politieman, die ons aanhield voor speeding, was erg geïnteresseerd, omdat hij er zelf over dacht er 1 te kopen.
#20 - 01-04-2010, 21:54 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ejb

Dat is dan wel weer grappig, dat je veel bekijks hebt  :), schreef die agent nog wel een bekeuring uit  8).
#21 - 01-04-2010, 21:59 uur



Jez

schreef die agent nog wel een bekeuring uit  8).

Nee! Hij was heel aardig, gaf alleen een waarschuwing en als ik wilde, had hij nog de route naar Acadia NP uitgelegd ook.
#22 - 01-04-2010, 23:47 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ejb

Dat is wel super van die agent zeg!
#23 - 02-04-2010, 09:09 uur



ruli

Vorig jaar hadden we een Jeep GCH Laredo, reed lekker, wel wat nauw met instappen en niet echt voor wat langere mensen. Dit jaar hadden we een Ford Explorer en die was super!!! Ik zou hier in NL zo een USA CAR willen rijden, bv Chevy Tahoe met verchroomde wielen, maar dat is toch echt te duur met de benzineprijs van 1,50 euro per liter.
Gr Ruud
#24 - 29-07-2010, 09:12 uur

Frenkie

Vorig jaar hadden we een Jeep GCH Laredo, reed lekker, wel wat nauw met instappen en niet echt voor wat langere mensen. Dit jaar hadden we een Ford Explorer en die was super!!! Ik zou hier in NL zo een USA CAR willen rijden, bv Chevy Tahoe met verchroomde wielen, maar dat is toch echt te duur met de benzineprijs van 1,50 euro per liter.
Gr Ruud

De meeste Amerikanen rijden ook prima op LPG. De wegenbelasting met een Amerikaan is sowieso al hoog dus die LPG opslag deert hem de pret dan toch ook niet, toch?
#25 - 31-07-2010, 10:27 uur

Skydriver

Wij rijden momenteel ook rond met een Jeep Laredo (model 2010, V6, 3,7 liter) en ik ben er echt enthousiast over! Prachtige, solide SUV, zeer voorspelbaar weggedrag, ook bij hogere snelheden op kleinere (berg)weggetjes, prima off-road capaciteiten!
#26 - 01-08-2010, 06:21 uur
The USA....What else?

dikkekat

Bij onze road-trip hadden we een CHEVROLET TRAILBLAZER gehuurd en die was gewoon geweldig!
Veel ruimte voor de koffers en alle luxe...cruise control, automatic, gps, goede radio, goede boxen...geen opmerkingen over
Wij hebben gehuurd via HERTZ online en heel tevreden over de goede service en de prijs
Bij onze volgende reis kiezen we zeker terug voor HERTZ en voor een SUV :afro:
Maar mijn droomauto's zijn FORD MUSTANG  - DODGE CHALLENGER - DODGE CHARGER - CHEVROLET CAMARO
Groetjes
#27 - 12-01-2011, 12:27 uur
AMERIKA-LOVER-FOREVER!!

ned in MO


Citaat
De meeste Amerikanen rijden ook prima op LPG. De wegenbelasting met een Amerikaan is sowieso al hoog dus die LPG opslag deert hem de pret dan toch ook niet, toch?

Mijn VWtje weegt ook 2.5 ton. Ong net zoveel als een expedition of een tahoe :o
Ben dan ook blij dat ik hier in de USA geen wegenbelasting hoef te betalen
#28 - 13-01-2011, 02:59 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Amarilisvos

Bij ons in Brugge is rijden in een amerikaanse wagen niet echt handig. De binnenstraten en de parkings zijn er niet echt voor gemaakt. Daarom rijden wij in een zuinige Skoda Fabia.
Wij verheugen ons er steeds op om in de States rond te rijden. In het oosten is het echt een verademing om met de wagen te rijden. De eerste 2 keer kregen wij een Dodge Caliber. Maar vorig jaar kregen we een Hyundai Sonata. Het is een aangename wagen, maar ik had toch liever met een Chrysler Sebring gereden. Kan je eigenlijk vragen aan de verhuurfirma (in ons geval steeds Dollar) om in dezelfde categorie een amerikaanse auto te krijgen?
#29 - 22-01-2011, 20:00 uur
2007 - VA en DC / 2009 - DC, PA, DE en VA / 2010 - IL, KY en IN / 2011 - MD, DC, DE en VA / 2012 - GA en SC / 2013 - IL, IA, WI
Onze reisverslagen kan je bekijken op onze  website

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15