Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Kind valt in Grand Canyon

Discussie gestart

Wop

Een meisje van 4 is gisteren over de rand van de Grand Canyon getuimeld en na een val van meer dan honderd meter overleden.

Haar vader klom meteen omlaag en probeerde haar vergeefs te reanimeren met hartmassage. Hij kreeg hulp van een parkwachter die zich aan een touw langs de wand had laten zakken. Het meisje kwam terecht op een glooiende helling die de steile wanden van het ravijn ter plaatse onderbreekt.

Bron: AD.nl
#1 - 11-10-2007, 18:24 uur

ned in MO

Kinderen van die leeftijd moet je ook vasthouden >:(
#2 - 11-10-2007, 20:27 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

sweatbox

Een meisje van 4 is gisteren over de rand van de Grand Canyon getuimeld en na een val van meer dan honderd meter overleden.

Haar vader klom meteen omlaag en probeerde haar vergeefs te reanimeren met hartmassage. Hij kreeg hulp van een parkwachter die zich aan een touw langs de wand had laten zakken. Het meisje kwam terecht op een glooiende helling die de steile wanden van het ravijn ter plaatse onderbreekt.

Bron: AD.nl


Had dat dan nog zin? Beetje raar verhaal.
#3 - 11-10-2007, 21:04 uur

Anouk

Wie gaat er dan ook naar de Grand Canyon met een kind van 4 en houdt die niet constant vast? Dom dom.. Arm kindje :'(

Mijn zusje had zelfs een gesp om haar middel met een een soort telefoonlijn naar m'n moeder als we in de stad liepen, en in Nederland kun je alleen maar zover vallen als je zelf lang bent, en met amper 1 meter val je niet erg ver (alhoewel, ze krijste het wel uit als ze ineens viel, verwend nest) :-\ Maar die lijn was meer omdat ze constant weg liep.. Maar da's dus eigenlijk ook wel weer hetzelfde..
#4 - 11-10-2007, 21:52 uur

jaborg

Een meisje van 4 is gisteren over de rand van de Grand Canyon getuimeld en na een val van meer dan honderd meter overleden.

Haar vader klom meteen omlaag en probeerde haar vergeefs te reanimeren met hartmassage. Hij kreeg hulp van een parkwachter die zich aan een touw langs de wand had laten zakken. Het meisje kwam terecht op een glooiende helling die de steile wanden van het ravijn ter plaatse onderbreekt.

Bron: AD.nl


Had dat dan nog zin? Beetje raar verhaal.


Een mens in paniek doet rare dingen.

Vader heeft iets gedaan wat denk meer vaders zullen doen. Iets denken te kunnen doen en dan niet meer logisch nadenken.
#5 - 13-10-2007, 01:53 uur

mafo

Lijkt me het meest verschrikkelijke wat je als ouder kan overkomen ongeacht of het nou onoplettendheid is of niet.

Wel heb ik mijn tijdens mijn laatste bezoek aan de Grand Canyon verbaast over hoe dicht ouders met hun kinderen langs de rand lopen.

#6 - 20-10-2007, 09:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15