Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Mei 2010, big sports

Discussie gestart

Max_91

Goedendag all,

Ik ben druk bezig (met behulp van forumleden, boeken, etc etc) om ongeveer een maand te gaan reizen in westen van usa. Californie, The rockies, het zuidwesten zijn de gebieden. Ik wil zo graag 1 van de majors sportevenementen bekijken (NBA, NFL, NHL, MLB). weet niet precies wanneer de seizoenen beginnen/eindigen, dus wat ik nog wel of niet kan gaan zien.

Heeft iemand een wat extra informatie voor mij?

thanks alvast.
#1 - 01-01-2010, 19:08 uur

M. Haanstra

Hallo Max,

Het honkbalseizoen is dan in volle gang. Voor precieze data, kijk op www.mlb.com
Teams in het gebied wat jij gaat bezoeken zijn ondermeer: Colorado Rockiers (denver), Los Angeles Angels en Los Angeles Dodgers (L.A.). Ook San Fransisco heeft een team. Ik dacht dat de NFL in die periode niet speelt maar kijk eens op www.nfl.com.

tip: op 30 mei wordt de indy500 verreden, wellicht met een binnenlandse vlucht.

Menno
#2 - 02-01-2010, 10:58 uur

Hans B

Ik ben de laatste jaren met de kinderen aan het zomerseizoen gebonden geweest en dan wordt er alleen gehonkbald.
Ik heb inmiddels een stuk of 10 wedstrijden gezien.
Vaak zit ik op een van de bovenste rijen voor ±$15.

Basketballen: november - april en dan de play-offs 
Misschien is er nog een play-off
kaartje te verkrijgen, maar dat zal gauw $100 zijn.

American Footbal is er vanaf oktober tot februari

Ijshockeyen doen ze van oktober tot april en dan de playoffs, dus ook hier een kans.

Tegen die tijd dat je vertrekt op de sites kijken wat de mogelijkheden zijn.
#3 - 02-01-2010, 22:29 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Max_91

Super thanks, precies wat ik nodig had qua informatie!!

gr
#4 - 02-01-2010, 23:09 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15