Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

MLB.TV

Discussie gestart

Baia

Ben ik de enige, of kan iedereen gewoon een volledige wedstrijd in superkwaliteit bekijken op www.mlb.com
Als ik naar "watch & listen" ga, kan ik gewoon een wedstrijd kiezen die op een verleden speeldag is gespeeld en de volledige 3 uur durende wedstrijd met commentaar bekijken. Echt wel super, maar ik heb zo het gevoel dat dit niet gratis hoort te zijn.
Ik heb nergens mijn gegevens achtergelaten (ik heb mij enkel geregistreerd met een emailadres)
Kan nog iemand dit? ;D
#1 - 24-04-2008, 10:04 uur

Baia

Hmm, mja ik denk dat dit wel normaal is zeker. Ik vermoed dat je enkel moet betalen als je wedstrijd live wilt bekijken.
#2 - 28-04-2008, 10:00 uur

Gian

Hmm, mja ik denk dat dit wel normaal is zeker. Ik vermoed dat je enkel moet betalen als je wedstrijd live wilt bekijken.

Baja, dit is wel een uitkomst hé ... haha
Ben  nu nog effe de game aan het kijken van de Tampa Bay vs. Boston van 4 mei jl.

Gewoon inloggen met je mailadres, en that's it :)
#3 - 05-05-2008, 22:02 uur

Baia

Heerlijk toch he :-)
Alleen jammer dat ze zolang duren. als ik 's avonds thuis kom van het werk, en ik bekijk een wedstrijd, dan kan ik alweer gaan slapen als hij gedaan is  ;D
Maar dat je dit kan is super. Dat kan ik zelfs met de belgische competitie voetbal niet :)
#4 - 06-05-2008, 00:15 uur

Gian

Heerlijk toch he :-)
Alleen jammer dat ze zolang duren. als ik 's avonds thuis kom van het werk, en ik bekijk een wedstrijd, dan kan ik alweer gaan slapen als hij gedaan is  ;D
Maar dat je dit kan is super. Dat kan ik zelfs met de belgische competitie voetbal niet :)

Ik kijk alleen als ik een game echt wil zien ... nu heb ik ook nog NASN en Sport1, dus kan al veel wedstrijden zien, maar
die die ze niet uitzenden, kan ik altijd bekijken, das wel dandy handy.
#5 - 06-05-2008, 08:43 uur

Gian

Ik kan geen wedstrijden meer zo bekijken via   www.mlb.tv

Moet me nu zo ineens inloggen, dat had ik nooit  >:(

Is er een andere pagina waar ik desnoods wedstrijden kan bekijken die NASN of Sport1 niet uitzend?
#6 - 30-09-2008, 19:29 uur

Baia

Hmm, ik had de optie al even neit meer gebruikt, maar het lijkt erop dat je ook de reeds gespeelde wedstrijden niet meer zonder te betalen kunt bekijken.
Nu moet je voor alles betalen. Jammer. Geen Baseball meer. Net nu de play offs bezig zijn  :(
#7 - 04-10-2008, 23:31 uur

joepmens

Hmm, ik had de optie al even neit meer gebruikt, maar het lijkt erop dat je ook de reeds gespeelde wedstrijden niet meer zonder te betalen kunt bekijken.
Nu moet je voor alles betalen. Jammer. Geen Baseball meer. Net nu de play offs bezig zijn  :(

Digitale televisie nemen en alles op NASN bekijken. Kijkt ook lekkerder dan een computerscherm lijkt mij.

Joep
#8 - 04-10-2008, 23:43 uur

Gian

Hmm, ik had de optie al even neit meer gebruikt, maar het lijkt erop dat je ook de reeds gespeelde wedstrijden niet meer zonder te betalen kunt bekijken.
Nu moet je voor alles betalen. Jammer. Geen Baseball meer. Net nu de play offs bezig zijn  :(

Digitale televisie nemen en alles op NASN bekijken. Kijkt ook lekkerder dan een computerscherm lijkt mij.

Joep
#9 - 05-10-2008, 13:52 uur

Gian

Hmm, ik had de optie al even neit meer gebruikt, maar het lijkt erop dat je ook de reeds gespeelde wedstrijden niet meer zonder te betalen kunt bekijken.
Nu moet je voor alles betalen. Jammer. Geen Baseball meer. Net nu de play offs bezig zijn  :(

Digitale televisie nemen en alles op NASN bekijken. Kijkt ook lekkerder dan een computerscherm lijkt mij.

Joep

Ik heb NASN, maar wat heb je aan digitale TV, als NASN het toch niet uitzend, belachelijk gewoon  >:(
#10 - 05-10-2008, 13:53 uur

Hans B

Ik heb ook digitale TV en een sport pakket erbij genomen speciaal voor NASN.
Vorig jaar was dat tijdens de MLB play off erg leuk, heel veel wedstrijden rechtstreeks gezien.
Nu zijn veruit de meeste wedstrijden avonden wedstrijden (Amerikaanse tijd), dus na middernacht hier.
Maar het vervelende is dat ze de volgende dag ook niet worden uitgezonden.
Om op woensdag nog een weekendwedstrijd te zien vind ik niks.

Misschien betaald de NFL wel meer geld om op de buis te verschijnen.

#11 - 06-10-2008, 20:32 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

joepmens

Ik heb ook digitale TV en een sport pakket erbij genomen speciaal voor NASN.
Vorig jaar was dat tijdens de MLB play off erg leuk, heel veel wedstrijden rechtstreeks gezien.
Nu zijn veruit de meeste wedstrijden avonden wedstrijden (Amerikaanse tijd), dus na middernacht hier.
Maar het vervelende is dat ze de volgende dag ook niet worden uitgezonden.
Om op woensdag nog een weekendwedstrijd te zien vind ik niks.

Misschien betaald de NFL wel meer geld om op de buis te verschijnen.


Het is bloedirritant maar er zijn in Europa nu eenmaal veel meer Football fans dan Honkbal fans. Er gaat inderdaad niets boven live baseball al zet ik zelf de wedstrijden die ze overdag inhalen wel even op DVD. Ik heb de World Series vanaf 1992. Volgend weekeinde is het iets beter maar is ook niet alles live te zien bij de NL en AL championship series. Er wordt dan meer de avond erna herhaald. Ik denk dat de World Series volledig live zullen zijn. Jammer maar ik heb geen zin om voor enkele wedstrijden een abonnement op mlb.tv te nemen.

Joep
#12 - 06-10-2008, 23:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15