Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

zijn er nog Football fans in NL

Ja, absoluut de mooiste sport
41.4%
12 (41.4%)
ja ik volg het zeer regelmatig
20.7%
6 (20.7%)
ja ik ken de nfl redelijk
13.8%
4 (13.8%)
geen mening
3.4%
1 (3.4%)
nee, het intereseert me niet zo
17.2%
5 (17.2%)
nee, nfl, nooit van gehoord.
3.4%
1 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 21

Football NFL

Discussie gestart

Patrick_NH

Ik baal trouwens wel want ik ben tijdens de season opener op vakantie en kan het dus niet zien................. embarressed

Goed dat jij de season opener niet hebt kunnen zien want het was voor jou een pijnlijke wedstrijd.
#61 - 08-09-2006, 19:42 uur
I believe in the New Hampshire state motto: "Live Free Or Die"
http://newhampshireblog.blogspot.com

B-man

Ik baal trouwens wel want ik ben tijdens de season opener op vakantie en kan het dus niet zien................. embarressed

Goed dat jij de season opener niet hebt kunnen zien want het was voor jou een pijnlijke wedstrijd.

Geen lekker begin voor em nee maar het was wel tegen de Superbowl winnaars van afgelopen jaar dus...
#62 - 09-09-2006, 11:48 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

brius

Het is eindelijk begonnen!! kan niet wachten tot morgen: THE MANNING BOWL!!! cheerb cheerb cheerb
hoop op mooie game met Gmen als winnaar
Go BigBlue
#63 - 09-09-2006, 14:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15