Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL 2013/2014

Discussie gestart

B-man

Helaas moet ik het vanwege drukte ook dit jaar aan mij voorbij laten gaan.

jammer!
#16 - 23-12-2013, 12:44 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

martinm

Ik zie dat 19 Januari de AFC/NFC finales zijn, die haal ik nog dus kan wel ff meedoen. Na deze speelronde is er toch alleen nog maar de Superbowl.
#17 - 24-12-2013, 15:53 uur

B-man

Er zijn helaas te weinig aanmeldingen om het een waardige competitie te maken, ik denk dat we het maar een jaartje moeten overslaan en hier gewoon leuk discussieren (en officieus wat voorspellingen doorgeven) over de Super Bowl zonder "gokelement"  :)  Zo'n 7 a 8 deelnemers is toch altijd wel een beetje het minimum om het interessant te maken en dat halen we momenteel absoluut niet. Het moet wel "Guru-waardig" blijven naar mijn mening...
#18 - 30-12-2013, 14:18 uur
« Laatst bewerkt op: 30-12-2013, 14:20 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

5 deelnemers is weinig, maar toch altijd wel leuk .......
#19 - 30-12-2013, 14:46 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

B-man

5 deelnemers is weinig, maar toch altijd wel leuk .......

Nou vooruit, een afgeslankte versie dan, exclusief voorspellingen voor de Wild Card round.

Ik zal zsm de regels posten en de voorspellingen vragen. Ik ga er dus van uit dat er dan wel minimaal 5 mensen een voorspelling plaatsen, minder dan 5 vind ik echt niet de moeite.
#20 - 30-12-2013, 15:02 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

SPELREGELS

Puntentelling:

* Voorspellen juiste winnaar per wedstrijd: 10 punten
* Voorspellen juiste uitslag per wedstrijd: 20 punten
Voorspellen juiste score per team: 5 punten. Vb. Je zegt SF-GB 13-6 maar het wordt 13-27. Dan krijg je voor de “13” die je voor SF had voorspelt toch nog 5 punten. Dit telt dus alleen als je de volledige einduitslag NIET goed had.
* Welke minuut valt de 1e Touchdown: 10 punten

Voor 1 wedstrijd kan je dus maximaal 40 punten halen, bij een verlenging telt de einduitslag na verlenging, je kunt dus geen gelijkspel opgeven.

*Bij de Super Bowl wedstrijd zal het puntenaantal (van juiste winnaar en 1ste TD) verdubbelen: 20 punten voor het voorspellen van de juiste eindwinnaar, 40 punten voor de juiste einduitslag, 10 punten voor het correct voorspellen van 1 juiste score (halve einduitslag) en 20 voor eerste TD-voorpelling. Er zijn tijdens de SB dus in totaal 80 punten te behalen.

BONUSVRAGEN:

Ik heb de bonusvragen expres  niet enorm veel punten toegekend dit jaar. Zo kan je toch een mooi aantal punten halen om je te onderscheiden op het einde maar is het geen kansloze zaak voor deelnemers als “hun” favoriet er te snel uit ligt. Zo blijft het wat spannender tot het einde en kan je je eventueel herstellen met een aantal goede voorspellingen per ronde gaandeweg de playoffs.

*Geef uiterlijk 1 minuut voor aanvang van de eerste Divisional Round wedstrijd de SB-winnaar en de verliezend finalist aan. Heb je aan het eind de SB-Winnaar goed voorspeld dan krijg je 40 punten. Voor het goed voorspellen van de verliezend finalist krijg je 20 punten. Je mag je SB-Winnaar EN verliezend finalist 1X veranderen en ALLEEN na de Divisional Round. Na de aanpassing halveert het aantal punten dat je nog maar kunt krijgen, dus 20 voor de SB-winnaar en 10 voor de verliezend finalist.

*Geef na de WILDCARD Ronde (dus vanaf de Divisional Round) aan hoeveel TD's er in totaal in alle wedstrijden gescoord gaan worden. 20 Punten indien je het totaal aantal correct hebt, voor elke TD minder gaat er 1 punt af (vb. voorspelling Aantal TD t/m SB finale: 36, Totaal aantal TD na Superbowl is 32 dan krijg je voor jou voorspelling 20-4= 16 punten).

*Geef na de WILDCARD Ronde op wanneer jij denkt dat de SNELSTE TD gaat vallen (dus in welke minuut). Dit gaat dus op voor alle wedstrijden t/m de SB. Heb je dit goed krijg je 10 punten.

*Geef vanaf de Divisional Round aan wat jij denkt dat de verste Field Goal gaat worden. Heb je hem helemaal correct dan krijg je 10 punten. Per yard verschil gaat er 1 punt van af. Voorbeeld. Je zegt 51 yards en de verste t/m de SB is 49 yards. Dan krijg je 10-2=8 punten


Is er iets niet duidelijk of ben je het ergens niet mee eens dan hoor ik het graag.
#21 - 30-12-2013, 15:33 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Je bent vrij om je voorspellingen voor de Divisional Round en bonusvragen door te geven wanneer je wilt maar ze dienen UITERLIJK 1 minuut voor aanvang van de eerste wedstrijd (op 11 januari) binnen te zijn.
#22 - 30-12-2013, 15:35 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Is het de bedoeling dat we ook de wild card voorspellen ?
#23 - 30-12-2013, 18:51 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

B-man

Is het de bedoeling dat we ook de wild card voorspellen ?

Nee, pas na de wild card ronde gaat het lopen
#24 - 31-12-2013, 02:04 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Prima, heb ik nog wat thuis om me voor te bereiden.  ;)
#25 - 31-12-2013, 07:59 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Pieter79

Bedankt B-Man om het dit jaar op te zetten, ondanks de matige interesse.
Ik zal mijn best doen met een goede voorspelling te komen. Heb helaas het seizoen niet echt gevolgd dus zal mijn vrouw om assistentie vragen.

Gr. Pieter
#26 - 31-12-2013, 14:10 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

B-man

Assistentie is toegestaan  ;)
#27 - 31-12-2013, 14:28 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

babarage

Door ziekte een beetje laat maar mag ik nog meedoen?

Oh en als je fox sports niet hebt, ik heb met nfl game pass via de ipad een aantal wedstrijden gezien, en dat is gratis als je in nl zit.
#28 - 02-01-2014, 10:19 uur

B-man

Door ziekte een beetje laat maar mag ik nog meedoen?

Oh en als je fox sports niet hebt, ik heb met nfl game pass via de ipad een aantal wedstrijden gezien, en dat is gratis als je in nl zit.

Natuurlijk kan je nog meedoen!

Ik gebruik ook Game Pass (naast Fox) en is prima inderdaad.
#29 - 02-01-2014, 11:43 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

martinm

SAT, JAN 4

Kansas City Chiefs at Indianapolis Colts  13-24  1ste TD min 7

New Orleans Saints at Philadelphia Eagels 24-13  1ste TD min 7

SUN, JAN 5

San Diego Chargers at Cincinnati Bengals 13-24  1ste TD min 7
 
San Francisco 49-ers at Green Bay Packers 24-13  1ste TD min 7
#30 - 03-01-2014, 10:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15